عمومی

برگزاری انتخابات الکترونیکی در ۱۱۵بیرجند/شعبه سیار در بیمارستانها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی ناصری در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت که انتخابات شورای بزرگان بیرجند به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

او گفت. “تعداد مراکز رأی دهی در این شهر برای محافظت از سلامت انسان از 205 به 230 مورد افزایش یافته است.

ناصر با بیان اینکه 230 شعبه اخذ رای در شهر بیرجند برای ششمین دوره سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شوراهای اسلامی شهرها و روستاها ایجاد شده است ، افزود: E:

رئیس ستاد انتخابات پیش از انتخابات شهرستان بیرجند با اشاره به حضور پررنگ بیش از 70 درصد مردم در انتخابات گذشته گفت: “طبق پیش بینی ها ، ما 200000 رأی دهنده واجد شرایط در بیرجند داریم.”

ناصر با اشاره به اینکه انتخابات شورای سیاسی به صورت الکترونیکی در همه این شعبات برگزار می شود ، ادامه داد. از 115 شعبه روستایی ، 85 شعبه سیار و 30 شعبه ثابت هستند.

او گفت: از 115 شعبه اخذ رأی در این شهر ، 110 مرکز ثابت و 5 مرکز رای گیری ثابت است.

ناصری با بیان اینکه مرکز رای دهی سیار برای مراکز درمانی ، بیمارستان ها و بیماران قلبی عروقی در نظر گرفته شده است ، افزود: امروز به ابتدای خیابان سجادشهر بروید و در انتخابات شرکت کنید.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه در ابتدا 113 داوطلب برای عضویت در شورای اسلامی شهر بیرجند ثبت نام کردند ، گفت: “بر اساس آخرین آمار ، 84 نفر در تاریخ 28 ژوئن برای 9 کرسی اصلی شورای شهر بیرجند رقابت می کنند.

ناصر با اشاره به اینکه 161 روستا در بخش مرکزی بیرجند داریم ، افزود: در مناطق روستایی بیرجند ، 935 نفر برای 153 کرسی شورا رقابت می کنند ، اما تعداد نامزدهای هشت روستا به حد نصاب نرسیدند ، در این روستاها انتخابات برگزار شد ، اما خیر.

در پایان فرماندار بیرجند اعلام کرد. روز شنبه ، 20 ژوئن.