استان ها

۶ پروژه کلیدی دولت در البرز به ایستگاه پایانی می‌رسد

به گزارش سرگرمی برای همه البرز؛ عزیزاله شهبازی در جلسه برنامه ریزی پاره وقت پروژه در دولت یازدهم و دوازدهم البرز گفت: “مناطق مختلفی وجود دارد.”

او افزود. “در طول سه سال گذشته ، پروژه های بزرگی در مورد Albers خریداری شده است كه مدتهاست مردم به آنها تقاضا می كرده اند ، به آنها احتیاج داشته اند و بسیاری از آنها در بسیاری از مناطق سرانه مدرن شده اند.”

وی به شهباز افزود. “در حال حاضر ، طبق دستور رئیس جمهور ، ما در مورد پروژه ها ، برنامه ها اتفاق نظر داریم ، 6 پروژه مهم در Albers محاسبه شده است ، که در این دولت آغاز شده است ، به ویژه در 3 سال گذشته حداکثر پیشرفت داشته است.”

او افزود. بیمارستان یونوتراپی و استادیوم 6000 نفری انقلاب کرج ، قطار شهری کرج و جاده بای پس شمالی کرج ، جاده هشتگرد-طالقان ، 2 دهه پیش ، بیمارستان فردیس و پروژه های ساخت آبهای زیرزمینی تا پایان استفاده می شود

استاندار البرز یادآور شد. در همین راستا افتتاح قطعه دوم بزرگراه تهران – شمال ، اولین پست 400 کیلوولت در باغ کرج در دستور کار قرار گرفته است.

وی تأکید کرد که بسیاری از برنامه های مهم اقتصادی وجود دارد که هماهنگی های لازم برای آنها انجام شده است. دستور کار مدیران پروژه مربوطه باید شامل بازدیدهای مستمر و نظارت برای تسریع در اتمام آن پروژه ها باشد.

او افزود. شهردار کرج همچنین از اجرای پروژه های این منطقه تا پایان خردادماه سال جاری خبر داد.

استاندار البرز گفت. مقامات منطقه ای از طریق دستگاههای نظارتی در منطقه بسیج شده اند تا اطمینان حاصل شود که این مسائل به درستی رسیدگی می شود.

در پایان ، نماینده عالی دولت در ایالت البرز ذکر کرد. “اتحاد و یکپارچگی شکل گرفته در البرز دلیل پیشرفت و توسعه این استان بوده است. امیدواریم با ادامه این انجمن ها بتوانیم به پرونده ای سفیدپوش برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شویم.

48: