استان ها

کیفرخواست یکی از شهرداران سابق شهرستان البرز صادر شد

سرگرمی برای همه / قزوین: در مورد تخلفات بیشمار شهردار وقت البرز ، در مناطقی به نام “زمین های کادیان” که با زمین های شهر مبادله می شدند ، پرونده های قضایی تحت صلاحیت دادگاه مرکزی کازوین تشکیل شد ، متهم پیگرد قانونی داشت

بر اساس گزارشی از اداره بازرسی کل ایالت آزوین ، پرونده های قضایی در دادگاه مرکزی کازوین به دلیل تخلفات متعدد توسط شهردار وقت البرز معروف به سرزمین های کادیان تشکیل شد که با زمین های شهرداری مبادله شد. تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

طبق ادار State دادگستری ایالتی کازوین ، اتهامات این پرونده سهل انگاری در انجام یک تعهد قانونی برای صرف بیش از سیزده میلیارد ریال در اموال دولتی ، جعل قرارداد تحویل است. در مورد استفاده از زمین و سند دروغ.

در نتیجه ، طبق چندین مطالعه انجام شده در گزارش بازرسی شعبه منطقه از منطقه ، معلوم شد که زمین های مبادله شده شهرداری در زمان توافق ارزش بالاتری از قیمت محاسبه شده دارند ، مطابق نظر شورای خبرگان . و امضا ، توافق نامه انتقال زمین در برخی از مفاد نادرست بود.

بنابراین ، پس از انجام تحقیقات در یکی از شعب تحقیق بازپرسی دادسرای کازوین ، اتهام شهردار وقت البرز به اثبات رسید و کیفرخواست صادر شد و پرونده برای ادامه تحقیقات به دادگاه های کیفری کازوین ارسال شد.

دادگستری منطقه در مورد تخلفات در مبارزه با فساد بسیار جدی است ، در مبارزه با فساد از کسی عذرخواهی نمی کند ، و در صورت مشاهده موارد تخلف مورد بررسی قرار می گیرد ، رهبران متخلف باید از کمبودهای موجود مطلع شوند و حذفیات مدیریت آنها همیشه پاسخگو باشید و قانون در مورد آنها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام: