حوادث

دستگیری جاعلان اسناد ملکی در البرز

آفتاب نیوز:

در مصاحبه با ایرنا روز یکشنبه ، روح القدس محمد نادربیگی اظهار داشت: “به دنبال چندین ادعای پلیس اطلاعات البرز مبنی بر رسوائی های فساد اداری که به شهروندان اجازه می دهد وام های خانه و اجاره را با نرخ تخفیف در مناطق مختلف استان پوشش دهند ، موضوع در دستور کار مدیریت است.” مبارزه با فساد و فساد توسط پلیس انجام شد.

پس از تحقیقات بیشتر توسط بازپرسان ، مشخص شد که مظنونان هنگام مراجعه به خرید ملک ، پرونده ها یا تبلیغات را برای خرید یا خانه خود ثبت کرده اند ، قیمت هایی که بسیار پایین تر از قیمت واقعی موجود در بازار بودند.

هزاران اعتصاب نشانگر خانه و زمین در البرز است

ارزان ترین نرخ اجاره در مقایسه با بازار ، باعث تشویق مشتریان می شود تا با آگهی دهنده تماس بگیرند و بعد از اولین قرارداد ، به دفتر املاک و مستغلات مراجعه کرده و یک نماینده املاک و مستغلات برای بازدید از ملک و شروع به پرداخت هزینه دریافت کنند. برای املاک قرارداد منعقد شد و در زمان تشکیل عنوان عنوان ، صاحبخانه به اداره ثبت احوال آمد و پس از دریافت وام ، از وی خواسته شد تا خانه را برای خریداران بیاورد.

نادربیگی اضافه کرد: موجر در یک تاریخ معین به دفتر خانه مراجعه کرد اما این مکان بسته شد و صاحبخانه و صاحبخانه پاسخی ندادند.

با انجام جستجوی پلیس و تحقیقات یک ساعته ، پلیس توانست پنهان کردن متهمان ، اعضای سابق دادگاه ها را کشف کند. پس از تحقیقات در مورد مظنونان ، دو کیف دستی ، یک اسلحه دستی ، 40 کیف دستی سفید ، 15 فقره چک بانکی و یک دستگاه خودرو زانتیا را پیدا کردند.

در طی تحقیقات متهمان به شش فقره کلاهبرداری در شهرستانهای البرز و قزوین به میزان یک میلیارد و مایلل 30 میلیون وکالت کردند و اعتراف کردند که با اجاره خانه های زیادی در مکانهای مختلف و ساختن اسناد اجاره نامه زیر نظر مدیر و محل اقامت. او پس از انجام معامله و گرفتن رزرو ، به خانه های خالی نشان داد و وانمود کرد که با دیدن ساختمان ، قرارداد نهایی به پایان رسیده است ، اعتماد مشتری را جلب کرده و روز قبل فرار کرده است. .

سرانجام ، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: “با پذیرش متهم و شناخت متهمین در این پرونده ، متهمان با قرار وثیقه آزاد شدند و پلیس هنوز در حال بررسی تحقیقات بیشتر است.”