عمومی

وحدت اسلامی و عمده‌ترین مشکل در رفتار مسالمت‌آمیز

مسلمانان آگاه باید به قدرت شعار اورانیوم در تشکیل “یک ملت” پی ببرند ، عظمت آن را درک کنند ، اختلافات را از بین ببرند ، هر قدمی را که منجر به دوگانگی مسلمانان می شود ، در نظر بگیرند ، آن را گامی برای دشمنان در نظر بگیرند ، ندای اورانیوم
به دلیل این دعوت اورانیوم ic در وحدت. این محدود به دین خاصی نیست؛ بنابراین ، وحدت یک پیشنهاد تبلیغاتی نیست ، یک وظیفه است. یعنی همانطور که باید خدا را بر اساس توحید بپرستند ، باید برای وحدت نیز تلاش کنند.

متأسفانه مشکل اصلی رفتارهای مسالمت آمیز بررسی مسائل حقوقی است. از سوی دیگر ، مباحث کلامی ، اخلاقی و حقوقی بر مسائل حقوقی مقدم است. رد مخالفان ایدئولوژیکی از این واقعیت ناشی می شود که فرد. او باورهای خود را درست و دیگران را نادرست می داند ، تا آنجا که به خود اجازه می دهد برای از بین بردن آنها گام بردارد. شرایط تاریخی ، اجتماعی ، جغرافیایی ، فرهنگی متفاوت است ، همه این مسائل بر اعتقادات مردم تأثیر می گذارد ، ناگزیر شرایطی را ایجاد می کند که در آن فرد در محیط زندگی خود تابع این دین و در محیطی دیگر تابع دین دیگری باشد. بر اساس چنین تحلیلی ، از ادراکات مختلف انسان ها ، محیط واقعیات دینی ، درک آموزه های دینی ، تفاوت شرایط ، تفاوت های مذهبی طبیعی و به عنوان یک واقعیت اجتناب ناپذیر تلقی می شود.

پرهیز از مشکلات بی ثمر مذهبی – دخالت مردم در مسائلی که نه تنها روحیه عمومی و اخلاق اسلامی و هویت دینی را تقویت نمی کند ، بلکه تنش ها و اختلافات بین فرقه های مذهبی را نیز افزایش می دهد – یکی دیگر از عوامل وحدت بخش جامعه است. اسلامی است.

بسیاری از موضوعات سطحی مذهبی ، که گاهی اوقات به شکل شعار شکل می گیرد ، در تقویت ذهن تأثیر نمی گذارد ، دین را عمیق می کند ، توسط برخی افراد مطرح می شود ، شامل فضای آرام جامعه در مواردی است که باعث تقویت فرهنگ اهل بیت نمی شود. -بیت. و نه برای پیشرفت سنت نبوی. بلکه روح مشترک دعوت قرآن کریم به وحدت بر منع جنگ ، خصومت و تکه تکه شدن جامعه مسلمانان استوار است. بنابراین ، هر اقدامی که در جهت مخالفت با شفقت و همکاری باشد ، خلاف دستور قرآن است ، از نظر قرآن ، این تنها اندیشه های خوب است .کاهش. خوبه. هنگامی که فضای شنیدن گفتگو در یک محیط دوستانه و آرام ایجاد می شود ، و افراد سعی می کنند در کلمات یکدیگر تأمل کنند ، بر دیگری تسلط نداشته و بر دیگری مسلط نشوند ، یک مکالمه خوب با نت قلب همراه است.

احترام به مقدسات رهبران دینی ، بزرگان ، علما و اندیشمندان و رعایت رفتار در گفتار ، از اصول منطقی است. آنها را که غیر خدا می خوانند ، نفرین نکنید ، زیرا آنها از روی دشمنی و جهل خدا را نفرین می کنند. قرآن کریم در یک قانون اخلاقی قوی به بندگان خدا دستور می دهد که خوب صحبت کنند.

* نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر