حوادث

واردات ۱۲ میلیون دُز واکسن دانش‌آموزی کرونا

رئیس جمعیت هلال احمر از معرفی 12 میلیون دوز واکسن دانشجویی کرونا خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همهکریم همتی ، به عنوان بخشی از مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، در این نشست خبری حاضر شد و وضعیت اخیر واردات واکسن کرونا توسط این جمعیت را توضیح داد. “خوشبختانه با اقدامات انجام شده ، روند واردات و تزریق واکسن با سرعت زیادی در حال انجام است ، افراد 12 تا 18 ساله ، ما یک کشور ایجاد می کنیم.

او به همت اضافه کرد. 60 میلیون دوز واکسن جدید کروناویروس از 4 اکتبر تا 4 نوامبر ، معادل اکتبر تحویل داده می شود.

وی گفت: در حال حاضر ، طبق اعلام وزارت بهداشت ، حدود نیمی از افراد در برابر کرونا واکسینه شده اند. جمعیت هلال احمر بیش از 70 درصد از هموطنان ما نیاز به واکسیناسیون علیه کرونا دارند.

هماتین با بیان اینکه جمعیت هلال احمر مراکز واکسیناسیون را در اختیار ستاد ملی کرونا قرار داد ، افزود:

وی گفت: در مورد بازگشایی مدارس. شش میلیون دوز ، که انشاءالله به دانش آموزان تزریق می شود ، اما وزارت آموزش و پرورش باید شخصا در مورد بازگشایی مدارس تصمیم گیری کند.

هماتین همچنین درباره زمان معرفی واکسن ویژه برای دانش آموزان گفت. این واکسن ها در ده روز اول اکتبر وارد کشور می شوند.

وی در پاسخ به این سوال سرگرمی برای همه که آیا هلال احمر در زمینه معرفی دوز سوم واکسن کرونا مشورت کرده است یا خیر؟ باید تزریق شود. اما در حال حاضر چنین نیست ، امیدواریم بتوانیم مراحل اول و دوم واکسیناسیون را انجام دهیم.

همامی گفت که تا کنون جمعیت هلال احمر عوارض جانبی واکسن ها علیه کرونا را ثبت کرده است. همان عوارض جانبی طبیعی و عادی واکسن.

وی در مورد تامین مالی خرید واکسن گفت. بنابراین ما با واردات واکسن مشکل خاصی نداریم.

هلال احمر با بودجه 1400 مشکلی ندارد

هماتین ، در پاسخ به 1400 وی در مورد سوال در مورد تامین مالی جمعیت گفت: مشکل خاصی در این زمینه وجود دارد. »

وی در پاسخ به س ISال سرگرمی برای همه از رئیس جمهور مبنی بر جایگزینی چهار عضو جدید شورای عالی هلال احمر گفت: به زودی توسط رئیس جمهور ارائه می شود تا بتوانیم به سرعت جلسه مجمع عمومی و سپس جلسه شورای عالی را برگزار کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین گفت: چهار عضوی که از طرف دولت دوازدهم معرفی شده اند تا زمان معرفی اعضای جدید دولت جدید در شورای عالی حضور خواهند داشت. آنها در این بخشها حضور ندارند.

هماتین در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم تشکیل جلسات هفت ماهه شورای عالی گفت: پس از آن تعدادی از مسائل مربوط به اعضا مطرح شد و پس از آن موضوعات مربوط به تغییر دولت که حدود سه یا چهار ماه به طول انجامید ، اما امیدواریم این جلسات به زودی با معرفی اعضای جدید برگزار شود.

واردات 80 درصد واکسن های کرونا توسط هلال احمر

وی گفت: جمعیت هلال احمر از ابتدا بدون مشارکت در درگیری های حزبی ، سیاسی و جناحی در کنار مردم بود. هلال احمر کاری بود که ما در طول جنگ اجباری انجام دادیم. ما پنج مرکز امدادی در میدان جنگ ایجاد کردیم ؛ عملیات زیادی را برای کمک به رزمندگان ، خروج مجروحان ، کمک به غیرنظامیان ، برداشتن آوارها ، پس گرفتن پرونده های زندانیان ، پس گرفتن پرونده های اسرائیل انجام دادیم. مفقود شده و غیره به

“ما فقط در مورد زندانیان با بیش از 80،000 نفر از اعضای خانواده نامه نگاری کرده ایم.”

او اضافه کرد. واردات توسط جمعیت هلال احمر ، ما به این کار ادامه می دهیم.

رئیس شرکت هلال احمر افزود.

انتهای پیام: