استان ها

هوش هیجانی بیش از ۷۰ درصد در موفقیت هر سازمانی مؤثر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری “آنا” از کاشان ، سید مهدی میررفی خاطرنشان کرد. .. بر روی ضریب هوشی تأثیر دارند و طبق یک مطالعه اخیر ، ضریب هوشی حدود 4-24٪ برای موفقیت سازمان موثر است ، در حالی که هوش هیجانی می تواند بیش از 70٪ برای موفقیت سازمان مثر باشد.

او اضافه کرد. “بار اول ما اطلاعات جاسوسی داریم گاردنر را معرفی کرد که امروزه در جهان یک علم محسوب می شود. هوش اوت می تواند در مدیریت احساسات و احساسات مثر باشد. علل احساسات می تواند متفاوت باشد ، و تحقیقات نشان داده است که زنان دارای احساسات بالاتر از مردان هستند. هوش Ot شامل پارامترهایی مانند خودآگاهی ، خودآگاهی ، آگاهی از دیگران و مدیریت روابط است.

این مدرس بازرگانی در توصیف نمونه هایی در زمینه هوش هیجانی گفت: هرچه هوش هیجانی فرد را در هر سازمانی افزایش دهیم ، شاهد رشد و ارتقا آن مجموعه خواهیم بود ؛ شکی نیست که تصمیم گیری به موقع از آسیب جدی و مادی به زندگی جلوگیری می کند.

میررفی با ذکر مثالهایی از افراد مختلف که می توانند بر هوش هیجانی فرد تأثیر بگذارند ، افزود: اقدامات منزوی و گروهی شامل افرادی است که می توانند در هوش هیجانی انسان مثر باشند.

او در مورد انواع تقسیم اطلاعات صحبت کرد. انواع هوش شامل هوش کلامی ، بصری ، طبیعت گرایانه ، ذهنی ، موسیقی ، جسمی ، جنبشی ، هوش محاسباتی است. امروزه می بینیم که برخی از افراد دارای هوش کلامی بالا ، برخی دارای هوش بالایی و … هستند ، برخی از آنها ضریب هوشی بالایی دارند که یکی از موفق ترین ها حتی ثروتمندترین افراد جهان است.

این مدرس حوزه مدیریت بازرگانی و برنامه ریزی و برای موفقیت را ادامه داد. راه موفقیت بر اساس دانش و تصمیم گیری بر اساس پیش بینی است.

انتهای پیام / 4121/4062 /