اجتماعی

به‌کارگیری ظرفیت بانوان لازمه موفقیت کامل مدیریت شهری

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینکه در پروژه ریحان شهر شهرداری میزبان نیست، بلکه مردم و سازمان های مردم نهاد میزبان هستند، گفت: در پروژه ریحان شهر میزبان مردم و سازمان های مردم نهاد است. مردم، فعالان، ما باید درک کنیم، تسهیل کنیم، راه درست را طی کنیم.

به گزارش سرگرمی برای همه، به مریم اردبیلی وی امروز در اولین رویداد ریحان در شهرستان با اشاره به اینکه در شرایط خاصی هستیم، افزود: تغییراتی در اطراف ما ایجاد شده است. همه مسائل حاکمیتی «خواهد بود.

اردبیل ادامه داد. تعداد افرادی که طرح های خود را برای شهر ارائه کردند قابل توجه بود، این طرح ها شبانه روز ارسال می شد که بسیار تعجب آور است.

وی گفت: وقتی امیدواریم مشکلات را حل کنیم، این یک ثروت بزرگ است، این نشان می دهد که چیزهای مثبتی وجود خواهد داشت.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: ما در دنیایی پر از سختی ها، درگیری ها، تضادها و بلاتکلیفی ها زندگی می کنیم. مدل هایی که دنیای مدرن به ما ارائه کرده است، ساختارهای رسمی ایجاد کرده است تا مردم بنشینند و برنامه ریزی کنند. مانند موضوع کرونا که جنبه های مختلفی دارد، همه جوانب جامعه درگیر آن بودند.

وی گفت: مشکلات ما یکسان نیست، فقط چند کارشناس می توانند در مورد آنها اظهار نظر کنند.

مشاور شهردار تهران افزود. «ما باید مشکلات را به چشم تک تک افراد جامعه درک کنیم وگرنه متوجه موضوع نمی شویم. اگر این اتفاق نیفتد، هرکس مشکل روحی خود را حل می کند و مشکل جامعه حل نمی شود.

اردبیل با بیان اینکه الگوی آکادمی مدرن به ما آموخته است که ابر حرفه هایی وجود دارند که مشکلات را حل می کنند، افزود: اما مشکلات سختی هم هست که به این شکل حل نمی شود، همه باید فکر کنند.» همه متخصصان زبان باید یکدیگر را درک کنند و ما در شرایط فعلی در حال تغییر هستیم، اول از همه به نوآوری نیاز داریم.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان گفت: وی به ضرورت تغییر دولت اشاره کرد.

اردبیلی با بیان اینکه نوآوری در یک مرکز نیست، گفت: نوآوری باید به یک فرهنگ فراگیر تبدیل شود. اگر به طور همزمان 1000 ساعت به افراد آموزش دادیم، و برنامه ها به خوبی انجام شد، این مرحله تمام شده است، و اکنون آن مدل قطعاً کار نخواهد کرد، و اکنون به سراغ مدل های طراحی تعاملی دو طرفه می رویم که مردم واقعاً به آن نیاز دارند. در وسط میدان باشید اثر انگشت تهرانی ها را در طرح ببینید.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ادامه داد. او گفت: “ما در جامعه اغلب عادت داریم که یک مدل یکپارچه برای مسائل زیست محیطی به همه ایالت ها و شهرها ارائه دهیم تا مجموعه ها کار کنند، اما باید به گونه ای باشد که باید نوآوری کنیم.” “نوآوری با تنوع و کثرت گرایی” همراه خواهد بود.

اردبیل با تاکید بر اینکه باید تک تک پروژه های خرد را بشناسیم و از آن محافظت کنیم، گفت: مردم ایجاد می کنند و ما در راه آهن کمک می کنیم.

وی گفت: نگاه اول این است که ما به خانواده های نیازمند کمک می کنیم و سطح بالاتر این است که اگر تغییری در شهر ایجاد کنیم، خانواده ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

اردبیل با اشاره به اینکه دیدگاه بالاتری وجود دارد که به نظر من کیمیاگری ما برای حل مشکلات است. ما باید خانواده را به عنوان قدرتمندترین واحد برای حل یک مشکل بشناسیم، آنچه را که شایسته آن است به آن بدهیم.

او درباره تغییر خانواده ها در طول تاریخ می گوید: «ما از مدل خانواده گسترده به طبقه متوسط ​​شهری، به خانواده های کوچکی که امروز وجود دارد، تغییر کرده ایم. من اکنون ارزیابی نمی کنم، اما در مورد تغییری که رخ داده است بحث می کنم.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینکه تغییرات خانوادگی تبعاتی را به دنبال داشت، افزود: خانواده هسته ای در قلب آپارتمانی در مرکز شهر خانواده عجیبی هستند که به فکر بچه دار شدن، تنهایی زندگی می کنند. خانواده، در حالی که خانواده بزرگ از خانواده های کوچکتر حمایت می کردند. مثلاً در یک خانواده پرجمعیت، اگر اتفاقی می افتاد، افرادی بودند که از آن حمایت کنند.

اردبیل افزود. الان خانواده های هسته ای کوچکتر شده اند. آیا این تنها راه ما برای بازگرداندن خانواده ها به روش سنتی است؟ آیا می توانیم این کار را انجام دهیم؟ آیا این تنها راه حل ماست؟ یکی از راه ها این است که این باور را در خانواده ایجاد کنیم که افراد می توانند مشکلات را حل کنند و دولت وارد عمل شود که این امر نیازمند میانجیگری است.

مشاور شهردار تهران خبر داد. «کسانی هستند که متحد شدند، روابط بدیع با هم برای اهداف خیریه ایجاد کردند که از این گنج ارزشمندتر است.

اردبیل افزود. اگر اقدام در محله های زنان آغاز شود، روابط ابتکاری برقرار خواهد شد.» این ایده ها باید ثبت و ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه زنان یک توانایی منحصر به فرد در جامعه هستند، گفت. اگر شهرداری توانایی های زنان را برای حل مشکلات در نظر نگیرد، دستیابی به موفقیت کامل غیرممکن است».

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینکه تعداد زنان خانه دار در کشور 80 درصد و در تهران 70 درصد است، گفت: در نهادهای رسمی، زنان فرصت بیشتری برای نگاه کردن به اطراف، توجه بیشتر به محیط خود دارند. زنان خانواده اصلی و روابط همسایگی و اساساً مربیان زن و بهبود خانواده در جامعه هستند.

اردبیل با اشاره به اینکه نیازهای همه اعضای خانواده مورد توجه بانوان است، افزود: نگاه فعال زن فعال باعث کشف و حل مشکلات محیط می شود». مشاهده شد که زنان ولسوالی و مجتمع با دو استراتژی وضعیت را بهبود بخشیدند.

وی با بیان اینکه با این برنامه می خواهیم یک امتیاز به شهرداری اضافه کنیم، گفت: دوگانگی ما انفعال و فعالیت است. زن فعال هر جا که باشد سازنده است و زن قلب تپنده خانواده است.

اردبیلی خاطرنشان کرد: اگر زنان جامعه نوآوری باشند، به دلیل تغییراتی که در جامعه ایجاد می‌شود، فرصت‌هایی خواهند داشت، تحصیل در کرونا فرصت‌های جدیدی را به وجود آورده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر زنان از دل تحول به فرصت ها بنگرند، میل به تغییر به همه سرایت می کند، افزود: در خانواده اگر نگاه مادر مثبت باشد، همه مثبت هستند و اگر نگاه مادر منفی باشد، همه اعضای خانواده منفی به نظر می رسند. منفی خواهد بود. در واقع از مادر خانواده است که می دانیم اتفاق خوبی افتاده یا اتفاق بدی افتاده است.

مشاور شهرداری تهران در ادامه مراسم. ریحان شهر در واقع با نگاه به این مقدمه ها شکل گرفت، ریحان شهر آغاز یک روند بزرگ مردمی است.»

اردبیل با اشاره به اینکه شهر ریحان برای همه شهروندان تهرانی، همه مردم است، گفت:

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ادامه داد: صرف نظر از نتایج پروژه ها، اگر بدانیم چه تیم ایده و چه تیمی مشکل هر منطقه را حل می کند، یک اقدام ابتکاری بزرگ است.

اردبیل با اشاره به اینکه پس از نشست خبری روز شنبه برنامه های بسیاری با موضوع زنان ارسال شد، گفت: در این مدت خانم های زیادی زنگ زدند که آیا پروژه ریحان شهر ادامه دارد یا خیر؟ چه زمانی باید پروژه های خود را ارسال کنیم؟ پرونده پروژه ریحان شهر بسته نمی شود.

وی با اشاره به یکی از ویژگی های این برنامه گفت: اولین جایی که ما هر کاری انجام می دهیم با مشارکت و مشارکت زنان و دختران است.» اینکه چگونه می توانیم به خودمان انگیزه بدهیم تا همه را جزئی از آن بدانیم بسیار مهم است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ادامه داد: – از شما می خواهیم نکات روشنی که در مسیر خود ایجاد کرده اید را در قالب رودخانه به اشتراک بگذارید تا همه بهره مند شوند.

اردبیلی با تاکید بر اینکه برنامه های تکراری ما را به راه حل نمی رساند، گفت.

او گفت: ما به اوج خلاقیت زنان کمک می کنیم تا آنچه به دنبال آن هستیم محقق شود.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام اینکه پروژه ها ظرف 10 روز داوری می شود و نتیجه آن تصمیم گیری می شود، گفت. ما به حل مشکلات آن پروژه کمک خواهیم کرد.»

اردبیلی با تشکر از همه کسانی که طرح خود را ارائه کردند، گفت: “این مجموعه از طرح ها برای ما شگفت انگیز بود.” ریحان شروع کار است انشاالله که نتایج خوبش نتیجه اجتماعی بهتری بدهد.

به گزارش سایت شهر، وی با تاکید بر اینکه برای این برنامه پاداش مالی در نظر نگرفته ایم، این سطح از احوالپرسی نشان دهنده انرژی مثبت بانوان است، گفت. خیابان ها و محله ها بله، قطعا حمایت مالی خوبی خواهیم کرد.

انتهای پیام: