اجتماعی

مترو میزبان آموزش های شهروندی در حوزه مدیریت پسماند شد

در راستای توسعه فرهنگ شهروندی در حوزه مدیریت پسماند، تفاهم نامه فرهنگی بین سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و شرکت بهره برداری مترو تهران منعقد شد.

به گزارش سرگرمی برای همه، مهدی شایسته اصل، مدیرعامل متروی حومه تهران در مراسم تفاهم نامه ای که امروز چهارشنبه ۲۴ آذرماه در شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار شد، گفت: در حال حاضر در سال 1380 در حال اجراست. این ناوگان در حال حاضر بهترین مکان برای اجرای برنامه های فرهنگی در مدیریت شهری است و روزانه بیش از 1.2 میلیون نفر از آن تردد می کنند.

او اضافه کرد. پارک مترو تهران می تواند محلی برای توسعه آموزش شهروندی باشد، با تفاهم نامه ای که بین سازمان پسماند و شرکت بهره برداری مترو منعقد شده است، تلاش می کنیم آموزش عالی شهروندی را در این شهر زیرزمینی ایجاد کنیم.

شایسته ادامه داد. در مترو شاهد حضور همه اقشار جامعه با هر سلایق هستیم، این توانایی بسیار خوبی برای اجرای برنامه های فرهنگی است، از این قابلیت راحت می توان برای شناخت شهر نیز استفاده کرد.

مدیرعامل مترو حومه تهران خاطرنشان کرد. در مسیر فرهنگ سازی باید از ابتکارات و مدل های جدید و نوآورانه استفاده کنیم و در مدیریت جدید مترو تهران سعی می کنیم آموزش شهروندی را در این ناوگان توسعه دهیم.

وی با اشاره به برگزاری سمینارهای آموزشی و تشکیل کارگروه فرهنگی در این زمینه گفت: آموزش در شهر زیرزمینی.”

مدیر اجرایی حومه تهران گفت. این موضوع از سوی شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران مورد تاکید قرار گرفته است، تلاش می کنیم از توانمندی های ویژه متروی تهران برای توسعه آموزش همگانی در سایر موضوعات از جمله: “خوب.”

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز گفت. «در حوزه پسماند یکی از مشکلات کلانشهر تهران عدم تفکیک زباله های خانگی از مبدا است که همواره مورد تاکید مدیران شهری بوده اما دریافت نشده است. نتایج قابل قبول.”
محمدمهدی عزیز با اشاره به اینکه جلسات متعددی در این زمینه انجام شده و مقرر شد با فرهنگ سازی شهروندان در این مسیر اسکان داده شوند. این ساختمان فرهنگی متروی تهران است.

او ادامه داد. باید بگوییم: مشوق‌های زیست‌محیطی تنها 8 درصد زباله‌ها را حذف می‌کنند، مابقی در منازل استفاده می‌شود که در نظر داریم این مهارت‌ها – آموزش شهروندی در حوزه مدیریت پسماند را به شهروندان ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خاطرنشان کرد. وجود زباله های خانگی و نشت، چهره شهر را آلوده کرده است و قصد داریم با این کار فرهنگی چهره شهر را از آلودگی پاک کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی حومه تهران، نکیب معاون اجتماعی شرکت بهره برداری متروی حومه تهران و کیخا معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز گفتند: اقدامات انجام شده در این زمینه را روشن کرد.
در پایان سال تفاهم نامه یک ساله آموزش شهروندی به امضای شایسته مدیرعامل مترو حومه تهران و عزیز مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران رسید.

انتهای پیام: