اجتماعی

جزییات همکاری مشترک متروی تهران و اسنپ

مدیر اجرایی حومه تهران گفت. این شرکت با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر مدیریت هوشمند و هوشمند شهر با همکاری دانش تاکسی اینترنتی اسنپ در نظر دارد سفر مشترک مترو و اسنپ را برای صرفه جویی در وقت و هزینه مسافران انجام دهد. راه اندازی:

به گزارش سرگرمی برای همه، به نقل از اداره کل روابط بین الملل متروی تهران – حومه، مهدی شایسته اصل در نشست مشترک با اولین تاکسی اینترنتی ایران (اسنپ) در جریان شرکت بهره برداری متروی تهران اظهار کرد: به منظور ایجاد هم افزایی بین آنها. در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، بر اساس دستورالعمل های دکتر زاکانی در زمینه مدیریت شهر هوشمند، تلاش می کنیم تا خدمات را با شرکت های آگاه و دانش توسعه دهیم. – بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان توسط شرکت های تاسیس شده.

وی با بیان اینکه این جلسه برای انجام مذاکرات مقدماتی با حضور معاونان گروه فنی اسنپ، شرکت بهره بردار مترو و به نقاط مشترک خوبی رسیدیم، افزود: این است که شهرداری‌های پیچیده، حتی شرکت‌های دانش‌بنیان، به‌عنوان مؤلفه‌های غیر مرتبط عمل می‌کنند؛ در عمل، مردم در این فرآیند آسیب می‌بینند و خود مجموعه‌ها باید بتوانند این تعاملات را برقرار کنند.

مدیر اجرایی حومه تهران گفت. اگر مجتمع ها بتوانند خودشان با هم تعامل داشته باشند، هم از نظر اقتصادی و هم در جهت ارتقای برند خود، منفعت ایجاد می کنند، همان طور که بین شرکت های حمل و نقل کشور که هر کدام از آنها همکاری می شود، ایجاد می شود. حمل و نقل شهروندان در شهر برای شهروندان در کاهش زمان و هزینه ها بسیار موثر است. اما متأسفانه بحث‌های حقوقی و بحث‌های همکاری ضعیف است، مانع شکل‌گیری آن تعامل‌هایی شده است که هم مردم و هم شبکه حمل‌ونقل را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

او اضافه کرد. شرکت تاکسی اینترنتی هلدینگ اسنپ یک شرکت چند برابری است که به صورت زنجیره ای به مردم شهر خدمات رسانی می کند که در سراسر کشور پراکنده شده است و این اتفاق خوبی است.

او اعتراف کرد. «در دیدار با اسنپ به این موضوع اشاره شد که فرصت های بسیار خوبی برای همکاری وجود دارد. سابقه تعامل نرم افزاری بین شبکه حمل و نقل مترو و تاکسی های اینترنتی در دنیا وجود دارد که دو شبکه حمل و نقل هستند. با تعامل با یکدیگر، کاهش هزینه های سفر و کاهش زمان سفر، خدمات خوبی به مسافران ارائه کرده اند.

شایسته تاکید کرد: بیشتر حمل و نقل شهر تهران از طریق اینترنت و شبکه حمل و نقل زیرزمینی (مترو) انجام می شود. در این جلسه مقرر شد تسهیل در حمل و نقل مسافران و مقرون به صرفه بودن حمل و نقل مترو تهران و اسنپ:. زمان سفر آنها، تهیه قرارداد همکاری مشترک، تایید و امضای طرفین. البته پروتکل‌ها و مواردی که دستگاه‌های مختلف رصد می‌کنند حفظ می‌شود، اما اساساً باید چارچوب‌هایی را که به عنوان انزوا ذهنی برای خود تعیین کرده‌ایم رها کنیم، بتوانیم خدمات بهتری به شهر و شهروندان ارائه کنیم.

مدیر اجرایی مترو حومه تهران در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از ایستگاه های مترو به صورت پایلوت به آن اختصاص می یابد، ادامه داد: و از آنجا با مترو به سفر خود ادامه می دهد و در پایان مسیر مترو مجدداً از شبکه حمل و نقل اسنپ برای ادامه سفر تا رسیدن به مقصد استفاده می کند و از طریق نرم افزار اتفاق می افتد و در نتیجه می شود. بسیار پر هزینه. -از نظر مدیریت زمان و مدیریت هزینه هم برای شهروندان و هم برای مسافران موثر است.

محمد خلج قاسم آبادی، مدیرعامل شرکت تاکسیرانی اینترنتی اسنپ درباره این تفاهم نامه گفت: امضای این تفاهم نامه اتفاق خوبی برای شهر تهران به همراه خواهد داشت. در این نشست امروز باید موضوعات لازم برای این همکاری متروی تهران و شرکت «اسنپ» بررسی شود و امیدواریم این همکاری به شهرهای دیگر هم برسد.

او اضافه کرد. شرکت اسنپ در سال 1393 تاسیس شد و در سال 1394 با نام اسنپ در کشور اعلام موجودیت کرد. امروز، تاکسی اینترنتی اسنپ در خدمت ما است، بیش از 3300 پرواز روزانه، از جمله اسنپ و اسنپ باکس، رکورددار است. امروزه اسنپ حدود 3.7 میلیون راننده ثبت شده دارد که این شرکت در بیش از یک منطقه فعالیت می کند. 230 شهر و این شرکت مفتخر است که بستری برای خروج نخبگان از کشور فراهم کند تا بستری برای کار شهروندان ایجاد کند.

او ادامه داد. از نظر ترافیک روزانه، این شرکت در رتبه پنجم قرار دارد، ابتدا در خاورمیانه، شرکت این شرکت دانش تخصصی را ارتقا داده، سرمایه گذاران را جذب کرده است و اسنپ را ابتدا به عنوان یک مدرسه کسب و کار و سپس به عنوان یک دانشگاه می بینیم.

مدیرعامل تاکسی اینترنتی اسنپ گفت: اتفاقی که امروز افتاده این است که اگر بتوانیم محصولات جدیدی را در اسنپ ایجاد کنیم تا مسافران بتوانند رفت و آمد روزانه خود را در مترو انجام دهند. این امر به طور قابل توجهی زمان و هزینه های سفر را به خصوص در خیابان های شلوغ شهر و در فضاهای باریک کاهش می دهد.

انتهای پیام: