اجتماعی

زالی: باید برای تامین واگن های بیشتر در متروی تهران اقدام شود

به مناسبت روز پرستار، ویژه برنامه های مراقبین سلامت به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در سالن انتظار میدان حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

به گزارش سرگرمی برای همه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار، برنامه «مدافعان سلامت» با حضور سید محمد نقیب معاون عملیات ستاد مبارزه با کرونا استان تهران علیرضا زالی برگزار شد. . مسائل اجتماعی و فرهنگی

زالی گفت. با مدیریت خوب کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران، امروز تصاویر پرستاران، کادر درمانی و مردم در این ایستگاه حضور دارند.

فرمانده عملیات ستاد مبارزه با کرونا استان تهران با بیان اینکه برخی از تصاویر نشان دهنده چهره خسته کادر پزشکی است، گفت:

او اعلام کرد. در متروی تهران تلاش های خوبی برای حفظ بهتر فاصله های اجتماعی انجام شده است، در این حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده شود و ….

زالی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم تامین واگن در شبکه مترو است، ابراز امیدواری کرد شهروندان نوبت سوم واکسن را به موقع دریافت کنند.
فرمانده عملیات ستاد مرکزی کرونا استان تهران افزود. نیاز به تامین واگن بیشتر در شبکه مترو وجود دارد، در تولید واگن ملی پیشرفت خوبی داشته ایم.

او اضافه کرد. برای کلانشهرهای بیشتر از جمله مترو تهران باید واگن های بیشتری در نظر گرفته شود.

زالی در پاسخ به این سوال که تعداد شهدای کادر پزشکی چقدر است؟
فرمانده عملیات ستاد مبارزه با کرونا در تهران در پاسخ به اینکه خط مترو تهران که تا ساعت 22:30 فعال بود، اکنون تا ساعت 22:00 باز است و به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افراد واکسینه نشده هستند. یکی از آسیب‌پذیری‌هایی که باید حفظ کرد این است که در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی انجام شده است. اما مهم ترین موضوعی که می تواند به حفظ جان شهروندان و مسافران کمک کند استفاده از ماسک در طول سفر است.

او ادامه داد. تهرانی ها همگی از واکسن ویروس ضعیف شده استفاده کرده اند، توصیه می شود. شهروندان بالای 40 سال نیز باید برای دریافت نوبت سوم واکسن به مراکز مراجعه کنند که در محیط های شلوغ مانند مترو محافظت کافی را فراهم می کند.

زالی با اشاره به اینکه تامین واگن برای متروی تهران یکی از مشکلات اساسی در حفظ فاصله اجتماعی است، گفت: به نظر می رسد توجه به حمل و نقل عمومی به ویژه ریل بین شهری (مترو) بودجه کاملا متفاوتی را می طلبد؛ دوستان باید بتوانند مانند حوزه از فرصت های جدید در حوزه استفاده کنند. میدان ارزی برای تامین واگن.

او اضافه کرد. ناوگان اتوبوسرانی تهران با حدود 5500 اتوبوس باید قابلیت نوسازی را داشته باشد. بنابراین نیاز به شبکه مترو وجود دارد که بتواند بسیاری از مشکلات را حل کند و با افزایش ترافیک بیشتر فاصله های اجتماعی را تامین کند. تامین واگن.

زالی ادامه داد. وی افزود: خوشبختانه در حوزه واگن سازی پیشرفت های چشمگیری به ثبت رسیده است، امکان ارائه برخی سیستم های واگن در حمل و نقل عمومی (در مترو) در کشورمان نیازمند تضمین پیش خرید، بحث وام ضروری است. به نظر می رسد برای کلان شهرها، حمل و نقل عمومی یکی از آسیب پذیرترین مناطق کرونا باشد. به شرکت مترو در زمینه ظرفیت های اعتباری و املاک کمک شود تا بتواند از واگن های بیشتری برای خدمات رسانی به شهروندان در خطوط مترو استفاده کند.

فرمانده عملیات ستاد مبارزه با کرونا در تهران درباره تعداد جانباختگان کادر پزشکی گفت. اما تعدادی از پرونده های این عزیزان در حال طی مراحل اداری است که این تعداد ممکن است به 188 برسد که این اختلاف تعداد مشروط به مشکلات اداری است.

زالی گفت: کسانی که واکسینه نشده اند نگران کسانی هستند که می خواهند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. کاهش ساعت مترو قطعا به ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد و تصمیم جدیدی اتخاذ خواهد شد. اما شرط اصلی اعمال این قانون برای جلوگیری از اجرای قانون جدید و افراد واکسینه نشده، تجمیع داده‌ها و به هم پیوستگی داده‌ها است، بخشی از داده‌ها وارد سامانه شده و بخشی از آن تجمیع می‌شود. این کار باید به محض ورود این داده ها به سیستم انجام شود. این پیشگیری عاقلانه انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم به پرستاران حاضر در سالن انتظار ایستگاه میدان حضرت ولیعصر(عج) گل و هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام: