ورزشی

پرسپولیس دوباره اوج می‌گیرد/ حفظ آرامش مهم‌ترین راهکار برای موفقیت سرخ‌پوشان است

اسماعیل حلالی: پرسپولیس دوباره اوج می‌گیرد/ حفظ آرامش مهم‌ترین راهکار برای موفقیت سرخ‌پوشان است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخ‌پوشان باید با حفظ آرامش خود برای قهرمانی بجنگند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری سرگرمی برای همه درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل در روند فوتبالی شکل و شمایل خوب خود را شناخته است و بر اساس آن توانسته نتایج خوبی را در این فصل کسب کند که با ادامه این روند می تواند به موفقیت های خود تداوم ببخشد.

وی در خصوص دو بازی اخیر که منجر به از دست رفتن 5 امتیاز برای سرخ‌پوشان شد، تاکید کرد: در بازی با فولاد یکسری مسائل غیر فوتبالی دست به دست هم داد تا پرسپولیس ضمن از دست دادن امتیازات آن بازی روحیه اش را نیز از دست بدهد و با شرایط روحی نه چندان خوب برای بازی بعدی آماده شود؛ روندی که متاسفانه در بازی با آلومینیوم نیز تکرار شد و اشتباهات داوری که به نظر من اشتباهات غیر عمدی است در نهایت منجر به کسب تساوی در این دیدار خانگی برای پرسپولیس شد اما این بدان معنا نیست که با دو بازی روند حرکتی رو به جلوی پرسپولیس متوقف می شود.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: دو- سه پیروزی متوالی می تواند پرسپولیس را به روزهای اوج خود برگرداند و امیدوارم  روند این پیروزی‌ها از بازی پیش روی پرسپولیس برابر نفت  در آبادان آغاز شود و تا پایان فصل ادامه پیدا کند.

هافبک سابق سرخ‌پوشان در مورد راهکارها برای حل مشکلات فعلی تیم گل‌محمدی خاطرنشان کرد: به نظر من اکثر تیم ها برابر پرسپولیس با استفاده از پرس سنگین می خواهند مانع از بازیسازی تیم شوند اما اگر ما بتوانیم با سرعت دادن به بازی و استفاده از خلاقیت های فردی پرس حریفان را بشکنیم و به گل برسیم دیگر هیچ تیمی نمی تواند با هیچ حربه ای مقابل پرسپولیس دوام بیاورد. در این مسیر استفاده از راهکارهایی مانند شروع مجددها و ضربات ایستگاهی نیز می‌تواند پرسپولیس را در رسیدن به اهدافش یاری کند.

اسماعیل حلالی برای بازگشت تیم به شرایط روحی و روانی خوب توصیه ویژه‌ای به کلیه اعضای تیم داشت و در این رابطه به خبرنگار سرگرمی برای همه گفت: کادر فنی پرسپولیس از مربیان با تجربه و خوبی تشکیل شده‌اند که می توانند با آرامش به خوبی به روند کاری خود ادامه دهند. این در حالی است که بازیکنان نیز باید در زمین آرامش خود را حفظ کنند. در این میان  حتی اگر اشتباهات داوری رخ داد این قیبل اتفاقات نباید از نظر روحی و روانی روی اعضا تیم و بازیکنان تاثیر منفی بگذارد بلکه باید بچه ها را با انگیزه تر کند تا با تمام قوا و چند برابر انگیزه های شان برای پیروزی تیم بجنگند.

این پیشکسوت با اشاره به بازی تیم یحیی برابر نفت عنوان کرد: پرسپولیس می‌تواند نفت را در خانه اش شکست دهد و با سه امتیاز به تهران بازگردد. نفت تیم خوب و با انگیزه ای است اما توان فنی پرسپولیسی ها و انگیزه آنها برای پیروزی و موفقیت در این دیدار به طور قطع از حریف بیشتر خواهد بود و این مسئله می‌تواند به تیم گل محمدی کمک کند تا با پیروزی و سه امتیاز کامل از نظر روحی و روانی بتواند به رقابت خود با بالانشینان جدول ادامه بدهد.

حلالی گفت: پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی است و این تیم می‌تواند با بهره گیری از توان بالای مربیان مدیریت و همین طور پتانسیل فنی بازیکنانش بار دیگر صدر جدول را از رقبایش پس بگیرد و در نهایت این فصل  را با قهرمانی به پایان برساند.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//  






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف