اجتماعی

همه چیز درباره علائم و درمان کرونا در کودکان

این متخصص بیماریهای عفونی کودکان با اشاره به علائم کودکان Covid_19 گفت: متأسفانه بیشتر کودکانی که به دلیل بیماری قلبی به بیمارستان مراجعه می کنند به دلیل شرکت در تجمعاتی که کودک یا او در آن حضور داشته باشد ، گفت: والدین در جامعه شرکت کرده و سپس ویروس را به فرزند خود منتقل کردند.

در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، دکتر عبدالله کریمی وی گفت: در مورد وضعیت کودکان مبتلا به بیماری قلبی عروقی ، وی گفت: “قبلاً گزارش شده است كه بیماری كرونر قلب در كودكان كم است ، كه آمارها كمتر از یك درصد نشان می دهد. این بدان معنی است که از هر 100 نفری که به بیماری عروق کرونا ویروس مبتلا هستند یک کودک است.

موارد بیماری عروق کرونا ویروس در کودکان

او اضافه کرد. “دلیل این امر این بود که چون بزرگسالان روابط اجتماعی و کاری بیشتری داشتند ، شیوع این بیماری در بین بزرگسالان بیشتر بود.” به تدریج ، هنگامی که بزرگسالان در کنار کودکان بدون مشکل بهداشتی قرار می گرفتند ، موارد تا 10٪ و حتی تا 13٪ در بین کودکان ثبت شد.

کریمی اظهار داشت: موارد کودکانی که دارای بیماری قلبی عروقی در کشورهای مختلف هستند بین دو تا 10 درصد است. این بدان معنی است که کودکان از طریق بزرگسالان و بزرگسالان می توانند به تاج آلوده شوند.

علائم کرونا ویروس در کودکان

وی با اشاره به علائم عروق کرونا ویروس در کودکان گفت: به طور کلی علائم عروق کرونا ویروس در کودکان کمتر دیده می شود ، اما این بدان معنی نیست که بیماری کرونا ویروس قلب به هیچ وجه در کودکان علائم شدید ایجاد نمی کند. بعضی اوقات علائم عروق کرونا ویروس در کودکان شامل سردرد ، تب ، اسهال ، استفراغ ، درد عضلانی ، درد ، بی اشتهایی ، درد مفاصل است ، اما گاهی اوقات ممکن است اندامهای مختلفی مانند مغز ، ریه ها ، کلیه ها ، قلب ، کبد ، لوزالمعده و غیره وجود داشته باشد. … درگیر شوید بنابراین ، باید به خاطر داشت که اگرچه تاج در کودکان خفیف است ، اما می تواند شدید باشد. به خصوص برای کودکانی که یا به بیماری زمینه ای مانند دیابت ، فشار خون بالا و غیره مبتلا هستند ، یا کودکانی که بسیار چاق هستند یا نقص ایمنی دارند ، این کودکان نیز به احتمال زیاد می میرند. است: خیلی مراقب باشید

این متخصص بیماریهای عفونی کودکان گفت: خانواده ها باید مانند فرزندان خود به همان اندازه مراقبت کنند. آنها باید ماسک بپوشند ، مرتباً دستان خود را بشویند ، دست خود را روی سر و صورت خود نکشند ، در مجامع شرکت نکنند و غیره متأسفانه بیشتر کودکانی که به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس به بیمارستان می روند به دلیل شرکت در تجمعات ، جایی که یا کودک در این گردهمایی شرکت می کند یا والدین در اجتماع حضور دارند و سپس ویروس را به کودک خود منتقل می کنند.

Corona کوچک یا بزرگ را تشخیص نمی دهد

کریمی گفت: “كودكان كوچك هستند ، اما كرونا ویروس های كوچك یا بزرگ را تشخیص نمی دهد.” “کورونا می تواند هر کسی را آلوده کند.” اگر تاج مانند کاوازاکی باشد ، کودکانی که دارای اندام های مختلفی هستند ، به ویژه کسانی که نقص ایمنی بدن یا بیماری های زمینه ای دارند ، از میزان مرگ و میر بالاتری برخوردار خواهند بود. البته لازم به ذکر است که کودکان در انتقال ویروس نقش مهمی دارند. هم کودک و هم دیگران در معرض خطر هستند. چرا باید کودک را در معرض چنین ویروس خطرناکی قرار دهیم؟

کریم افزود. “بیماری کاوازاکی از قبل وجود دارد ، معمولاً در زمستان و بهار شایع است.” علت این بیماری خیلی واضح نیست ، ویروس های مختلف می توانند باعث این بیماری شوند. گفته می شود كه كروناویروس را می توان در شخص كاوازاكی كه از نظر ژنتیکی مستعد بیماری کاوازاکی است ، تشخیص داد. در عین حال ، لازم به ذکر است که کاوازاکی را می توان با دارو درمان کرد ، اما گاهی اوقات سایر ارگان ها به طور همزمان درگیر می شوند. از آنجا که کودک بیش از 24 ساعت تب دارد ، حداقل ممکن است حداقل دو عضو بدن درگیر شود و التهاب در جریان خون افزایش یابد. ما می توانیم کودک را در بخش مراقبت های ویژه پذیرش کنیم.

وی در مورد درمان کودکان مبتلا به بیماری قلبی عروقی ، وی تأکید کرد. “لازم به ذکر است که پس از گذشت بیش از شش ماه ، شریان کرونا ویروس درمان قطعی ندارد. و تمام داروها ، در بزرگسالان و کودکان ، در مراحل مطالعه هستند. در درمان در حال حاضر معالجه كودكان مبتلا به بیماری قلبی عروقی تقریباً مشابه با بزرگسالان است. البته قبل از اینکه به دنبال درمان باشیم ، باید به دنبال پیشگیری و بهداشت باشیم. یکی دیگر از راهکارهای پیشگیری از واکسن این است که تاکنون بسیاری از واکسن های Corona مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته اند ، اما ممکن است قبل از نهایی شدن و توسعه ، یک و نیم تا پنج سال طول بکشد.

کریمی گفت: “در همین زمان ، ویروس آنفولانزا می تواند با تاج در کودکان در پاییز ، زمستان و زمستان ارتباط برقرار کند.” بنابراین ما باید زنجیره انتقال را قطع کنیم ، از بچه ها مراقبت کنیم و آنها را با واکسن آنفولانزا تزریق کنیم.

کریمی گفت: در صورت خراب شدن شبکه انتقال ، بازگشایی مهد کودک ها و مدارس می تواند خطرناک باشد. البته ، مدیر اجرایی کرونا باید براساس شرایط کشور تصمیم گیری کند: همه گیری.

انتهای پیام: