اجتماعی

بررسی موارد ابتلاء کودکان و نوجوانان به سویه مسری دلتا در آمریکا

فشار دلتا باعث افزایش شیوع ویروس کرونا در کودکان در ایالات متحده و سراسر جهان شده است. بله ، وجود ندارد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، کارشناسان بهداشتی ایالات متحده می گویند هیچ شواهد قطعی وجود ندارد که نشان دهد نوع عفونی دلتا میزان بروز کودکان یا نوجوانان یا بیماری شدید آنها را در مقایسه با گونه های قبلی ویروس افزایش می دهد ، تنها بیماری که بیشتر از سایر انواع ویروس ها مسری است. به

طبق اعلام آکادمی اطفال آمریکا انجمن بیماری های کودکان آمریکا ، میزان شیوع در کودکان آمریکایی در اوایل سپتامبر (این ماه) از 250،000 نفر فراتر رفت و در فصل شیوع کووید 19 در زمستان به اوج خود رسید. بیش از پنج میلیون کودک در ایالات متحده به دلیل شیوع ویروس کرونا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گفته سازمان بهداشت جهانی ، سویه دلتا حداقل در 180 کشور جهان یافت شده است.
در ایالات متحده ، موارد کودکان نوجوان مبتلا به کووید 19 در اواخر آگوست-اوایل سپتامبر (2021) کمتر از دو نفر در هر 100000 کودک گزارش شده است.

به گفته کارشناسان بهداشتی ایالات متحده ، اکثر کودکان مبتلا به دلتا در ایالات متحده دارای بیماری خفیف یا بدون علامت هستند و نیازی به بستری شدن ندارند.

واکسن های کووید 19 همچنان از کودکان بالای 12 سال که واجد شرایط واکسن هستند در برابر گونه دلتا عفونی محافظت می کند. میزان هفتگی بستری شدن افراد واکسینه نشده در ماه جولای 10 برابر بیشتر از کسانی بود که واکسن کرونا دریافت کرده بودند.

انتهای پیام: