علمی و پزشکی

دستورالعمل تزریق واکسن آنفلوآنزای فصلی به کودکان

با نزدیک شدن به فصل پاییز ، آکادمی اطفال آمریکا دیروز (سه شنبه) نیاز به تزریق واکسن آنفولانزای فصلی برای کودکان شش ماهه در پاییز را اعلام کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، موسسه پزشکی روز گذشته به کودکان بالای شش ماه توصیه کرد واکسن آنفولانزا را در پاییز امسال دریافت کنند و تاکید کرد که کودکان مبتلا به کووید 19 متوسط ​​تا شدید باید تا زمان بهبود کامل واکسن آنفلوآنزا تزریق شوند. باید به تعویق بیفتد.

کارشناسان آکادمی خاطرنشان کردند که در شرایط فعلی ، متخصصان بهداشت و مقامات نگران افزایش شیوع آنفلوانزا در زمستان امسال (2021) ، همزمان با از سرگیری تحصیل هستند.

واکسن های آنفلوانزا ممکن است خطر بستری شدن در بیماری های شدید ناشی از این بیماری را کاهش دهد و آکادمی تخمین می زند که در سال های اخیر ، حدود 80 درصد از مرگ های ناشی از آنفولانزای کودکان قبل از واکسیناسیون رخ داده است و حتی نیمی از مرگ و میرهای ناشی از آنفولانزا در این مورد رخ داده است. کودکان سالم بدون بیماری زمینه ای

این موسسه همچنین واکسن کووید 19 را برای کودکان بالای 12 سال توصیه می کند.

به گفته یکی از کارشناسان بهداشت این موسسه ، رعایت اصول بهداشت کودک به دلیل همه گیر شدن اورژانس و اشباع بیمارستان و فشار بر کادر پزشکی بسیار مهم است. استفاده از ماسک در مدرسه – فعالیت های گروهی بسته ، و همچنین اجتماعی فاصله

انتهای پیام: