علمی و پزشکی

هشدار (WHO) به وقوع موج فاجعه باری از شیوع کرونا در برزیل

شیوع بیماری Covid-19 در برزیل فشار بیشتری بر سیستم بهداشت و درمان این کشور به ویژه در مناطق شکننده وارد کرده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، مطالعات نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق بیماران مبتلا به Covid-19 که در برزیل بستری است ، احیا ، استفاده از تجهیزات تنفسی نیاز دارند و بسیاری از آنها می میرند.

اپیدمی کوید -19 با افزایش تقاضا برای مراقبت های بهداشتی ، نیاز به بستری در بخش مراقبت های ویژه و استفاده از دستگاه تنفس همراه بود که سیستم مراقبت های بهداشتی را در سراسر جهان تحت فشار قرار می داد. با این حال ، میزان مرگ و میر در کشورها متفاوت است ، که عمدتا به دلیل تفاوت در ظرفیت و آمادگی سیستم های بهداشتی آنها است.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) همچنین با تشدید بیماری همه گیر Covid-19 در برزیل ، در مورد موج فاجعه بار شیوع ویروس کرونا در ایالت آمازوناس هشدار داده است.

سازمان بهداشت جهانی زنگ خطر را در این ایالت ، پایتخت آن ماناوس به صدا درآورده است. مقامات محلی در تلاشند سرعت انتشار ویروس را کاهش دهند زیرا شیوع بیماری در بیمارستان بستری می شود ، ذخایر اکسیژن و تخت های بیمارستان کاهش می یابد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، رئیس سازمان بهداشت جهانی ، دکتر مایکل ریان گفت که طی دو هفته گذشته وضعیت در ایالت آمازوناس ، به ویژه در شهر مانائوس ، وخیم تر شده است. واضح است که اگر این روند ادامه یابد ، موجی بزرگتر از آنچه در ماه آوریل و مه اتفاق افتاد ، خواهیم دید.

انتهای پیام: