اقتصادی

اطلاعیه اتاق اصناف ایران پیرو شیوع موج هفتم کرونا به کشور

پس از سرایت موج هفتم ویروس کرونا به کشور و ماهیت بسیار مسری آن، اتاق اصناف ایران با صدور بیانیه‌ای مبنی بر لزوم رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه و به نقل از اتاق اصناف ایران، با توجه به افزایش چشمگیر آمار رسمی مبتلایان به سویه جدید کرونا و متأسفانه افزایش تعداد فوتی ها، بر اساس پیش بینی های وزارت بهداشت. وزارت بهداشت کشور: را می توان در آغاز موج هفتم این ویروس دانست. افزایش روزافزون بیماران باعث شده است که بیمارستان ها دوباره مملو از بیماران کرونا شود.

بی شک تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی تمرکز مجدد بر اجرای دستورالعمل ها و رویه های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا است و حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف منوط به بهینه اجرای این دستورالعمل و روابط قانونی با متخلفان؛ لذا لازم به تاکید است که تجویز نوبت سوم واکسن کرونا و در موارد ضروری دوز یادآوری، استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی در اتحادیه‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد. دستور کار کلیه اتحادیه ها و اتاق های کارگری

متأسفانه سطح پروتکل بین مردم و مشاغل در حال حاضر به پایین ترین حد خود رسیده است و با حمایت هایی در این مقطع حساس می توانیم کمک کنیم که دولت مجبور نباشد محدودیت های جدیدی را برای فعالان صنفی ایجاد کند که مطمئناً باعث خواهد شد. ; ضرر مضاعف در تجارت

اتاق اصناف ایران از خانواده بزرگ اصناف کشور انتظار دارد با افزایش مسئولیت اجتماعی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ جان و مال خود و خانواده و همشهریان عزیز زنجیره انتقال این ویروس مهیب را در جامعه بشکنند. . .

بدیهی است اتحادیه ها و اتاق ها نیز با تقویت بازرسی ها، نظارت ها و اقدام قاطع و با پرکردن واحدهای کوچک معیوب، اجرای پروتکل های بهداشتی بیشتری را تضمین خواهند کرد.

انتهای پیام