اجتماعی

نگرانی معلمان آمریکایی از آینده شغلی خود

تدریس به یکی از خسته کننده ترین وظایف در ایالات متحده تبدیل شده است. این وضعیت را پیچیده تر کرده است.»

به گزارش سرگرمی برای همه، شغل معلمی در آمریکا از دیرباز به عنوان شغلی کم درآمد بوده است، اما طی دو سال گذشته دولت آمریکا مطالبات خود را از معلمان خود افزایش داده است.

هنگامی که همه گیری شیوع پیدا کرد، از معلمان خواسته شد که آموزش الکترونیکی را بلافاصله شروع کنند. وظیفه ای که بسیاری از آن ها احساس می کردند چه از نظر مهارت و چه از نظر فناوری آماده انجام آن نیستند. پس از آن، با بازگشایی مدارس، معلمان در گروه‌هایی سازماندهی شدند که با وجود خطر ابتلا، وارد کلاس شدند.

آنها در کشوری فعالیت می کنند که از ابتدای امسال (2022) فقط در 27 مدرسه تیراندازی شده است و بنابراین احساس ناامنی می کند. وقایع وحشتناکی که معلمان را برای زندگی آنها با مشکل مواجه کرده است، دانش آموزان را برای امنیت آنها ناامید کرده است.

علاوه بر این مشکلات، کلاس‌های درس به میدان مین سیاسی تبدیل شده‌اند، زیرا قانون‌گذاران دیکته می‌کنند که معلمان چه چیزی می‌توانند بیاموزند، چه چیزی دانش‌آموزان می‌توانند بیاموزند، و برنامه‌هایی را برای کمک به کودکان برای برآوردن نیازهای اجتماعی و عاطفی خود دیکته می‌کنند.

حرفه معلمی در لبه پرتگاه

همه اینها بر معلمان فشار آورده است – بسیاری از آنها مجبور شده اند حرفه خود را ترک کنند و کسری ناشی از این همه گیری بیشتر خواهد بود.

در دهه 1970، ایالات متحده هر سال تقریباً 200000 فرصت برای معلمان جدید فراهم می کرد، اما به گفته Axius این تعداد به 90000 کاهش یافت.

بسیاری از معلمان در ایالات متحده این روزها می پرسند که آیا این تهدیدها و مسئولیت ها ارزش تحمل دارد یا خیر و بسیاری از کارشناسان نسبت به بحران کارکنان هشدار می دهند.

انتهای پیام: