فرهنگ و هنر

چالش بی سابقه ای برای روزنامه های آمریکایی به دلیل کرونا



درست همانطور که آمریکایی ها بیش از هر زمان دیگری به روزنامه ها احتیاج دارند ، صنعت انتشارات آمریکا که معمولاً با مشکلات زیادی روبرو است ، این بار با یک چالش بی سابقه مواجه است.

به گزارش آسوشیتدپرس ، این روزها با انتشار ویروس کورونا در سراسر ایالات متحده ، افرادی که برای آگاهی و اطلاع رسانی گرسنه هستند ، بیشتر از گذشته به رسانه های محلی احتیاج دارند. آنها می خواهند از تعداد افراد منطقه خود و مراکز آزمایش کورونا و تاثیر اقتصادی ویروس مطلع شوند.

طبق روزنامه ها ، تعداد ترافیک اخبار آنلاین و استفاده از اشتراک های خبری افزایش یافته است ، اما روزنامه ها و سایر نشریات تحت فشار هستند. این مراکز فرهنگی مجبور شدند تعداد کارمندان را کاهش دهند ، ساعات کار و حقوق کارمندان را کاهش دهند ، تعداد نسخه های چاپی را کاهش دهند و در برخی موارد حتی آنها را به طور کامل ببندند.

Sun Chronicle ، یک روزنامه محلی محلی در Atlasbaru ، ماساچوست ، در تلاش است تا اخبار شیوع ویروس Corona را پوشش دهد و تعداد بازدیدها و ترافیک اینترنت در وب سایت این روزنامه در حال افزایش است. شده است

محققان دانشگاه کارولینای شمالی که در حال مطالعه اخبار مربوط به صنعت هستند ، می گویند محققان نگران این هستند که یک بحران قریب الوقوع اقتصادی ، که اقتصاددانان می گویند قریب الوقوع است ، می تواند به انقراض روزنامه ها منجر شود.

بیش از 2100 شهر و شهر در پانزده سال گذشته یک مجله خبری را از دست داده اند که بیشتر آنها در هفته است. تعداد کارگران خبرنامه از سال 2004 نیز به یک ثانیه کاهش یافته است. وقتی مخاطبان بیشتر به این اخبار علاقه مند شدند ، بسیاری از نشریات به دنبال زنده ماندن ، غلبه بر رکود بزرگ 2007-2009 و مقابله با ظهور غول های بزرگی مانند گوگل و فیس بوک بودند.

به تازگی ، روزنامه های بزرگ دولتی مانند نیویورک تایمز ، واشنگتن پست و وال استریت ژورنال تصمیم گرفته اند میلیون ها اشتراک مشترک دیجیتال را به عنوان روشی جدید برای کسب درآمد جمع کنند ، در حالی که بسیاری از نشریات مشابه همچنان به تبلیغات متکی هستند.

انجمن جهانی رسانه های خبری پیش بینی کرده است که با بررسی 20 مجله جهانی خبر ، فروش متوسط ​​در سال 2020 23 درصد کاهش خواهد یافت. در ایالات متحده ، درآمد تبلیغاتی مطبوعات در هفته های اخیر 20 تا 30 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

گزارشات صنعت بحران ایالات متحده: روز دوشنبه ، گانیمد ، بزرگترین شرکت رسانه ای ایالات متحده ، از مرخصی 15 روزه و قطع دستمزد بسیاری از کارمندان خود خبر داد. روز سه شنبه ، Inter Interesis ، یکی دیگر از شرکتهای بزرگ رسانه ای در ایالات متحده ، از جدایی و کاهش حقوق کارمندان خود خبر داد. همچنین در نوادا ، یک شرکت رسانه ای انتشار شش روزنامه محلی هفتگی را متوقف می کند.

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.