اجتماعی

پوشش آموزشی معلمان برای تدریس در فضای ‌مجازی

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وزارت آموزش و علوم از شمول کلیه معلمان در چارچوب برنامه آموزش سایبری خبر داد. 100000 نفر در این دوره شرکت می کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، محمود حبیبی با اشاره به اکوسیستم نرم افزار “خوشحال” سال تحصیلی جدید ، گفت. “ما مشکلاتی را که در سال تحصیلی گذشته داشتیم حل کردیم ، ما در حال ارائه خدمات به افراد با ثبات بیشتر هستیم.”

او اضافه کرد. “ما در حال کار بر روی فناوری ، زیرساخت ، نرم افزار هستیم و به زودی دقیق تر خواهیم شد و خدمات الکترونیکی را به طور کامل به مردم منتقل خواهیم کرد.”

حبیب گفت: در مورد موانع پیش روی فناوری های اطلاعاتی در زمینه آموزش.

او ادامه داد. “در زمینه نرم افزار ، ما با چالش های مختلفی روبرو شده ایم ، با عدم یکپارچگی اطلاعات بین سیستم های نرم افزاری مختلف روبرو شده ایم ، در تلاش هستیم اطلاعات ، ادغام فرآیند را برای ارائه خدمات بهتر به مردم ایجاد کنیم.”

حبیبی در پاسخ به یکی از شنوندگان برنامه گفت که ارائه خدمات شاد رایگان است ، تأکید کرد. در این نرم افزار از دوره های 20 گیگابایتی اینترنت رایگان و گیفتی استفاده نمی شود ، این مقدار اینترنت فقط برای تحقیقات دانشجویان یا مطالب درون برنامه سرگرم کننده است. همچنین شامل فعالیت های عملی نیز می شود.

این مقام مسئول تأکید کرد. پهنای باند شبکه Shad رایگان است که در صورت استفاده از اینترنت در خارج از این شبکه ، هزینه اینترنت را افزایش می دهد.

حبیب ادامه داد. “نرم افزار Shad برای همه دوره های مختلف و مقاطع تحصیلی ، دوره های عملی و غیره استفاده می شود.”

وی در گفتگو با رادیو افزود:

حبیبی اظهار داشت که طی سه هفته آینده ، برنامه آموزش نرم افزار Shad شامل کل جمعیت معلمان نمونه در فضای مجازی خواهد بود. “آموزش و اطلاع رسانی خوب خواهد بود ، در آینده مشکلی نخواهیم داشت.”

انتهای پیام: