اجتماعی

هدف دشمن در فضای مجازی فروپاشی بنیان خانواده است/ برای پیشرفت باید تولید اندیشه کرد

سرگرمی برای همه/گلستان مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت. دشمن در فضای مجازی به دنبال فروپاشی بنیان خانواده و تخریب هویت اجتماعی است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه پنجشنبه در سلسله جلسات جهاد تباینی که با حضور حجت الاسلام راجی نویسنده 40 ساله معراج برگزار شد، گفت: برای شر دشمن همین بس که مهم ترین و شخصی ترین نیازهای ما را وارد فضای مجازی کرده است. اگر چه انسان نیازهای روحی، عاطفی، عشقی، نیاز به زن و فرزند دارد، اما متأسفانه گاهی اوقات این خصوصی ترین نیازهاست. از فضای مجازی خارج شوید و اگر همه شرارت های دشمن را نادیده بگیریم این یک نکته برای اثبات شر و بدی دشمن است. کافی:

وی با بیان اینکه خطر آنچه در فناوری های نوین فضای مجازی رخ می دهد، منجر به نابودی خانواده ها و از بین رفتن هویت اجتماعی می شود، تصریح کرد: دشمن به دنبال سوء استفاده از فناوری است که خطر بزرگی را در بر دارد و اگر این کار را نکنیم. در این شرایط اقدام کنید؛ شکست بخوریم، پیروزی قطعا از آن ماست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه قدرت در دست نیروی انسانی است نه فضای مجازی، این مشکل در دوران دفاع مقدس زمانی ثابت شد که مردم کشورمان دست در دست هم در مقابل دشمن مسلح ایستادند. به دندان می زند و اجازه نمی دهد که بخشی از خاک کشورمان را اشغال کنیم، دشمن خواهد آمد.

گرزین یکی از اقدامات در مسیر رفع موانع تولید را تولید فکر، عزم و تربیت افراد مولد و خوب اجتماعی دانست و تاکید کرد: امید است مردم با هدایت شنوندگان به اصلاح رفتار و رفتار خود در جهت اهداف آرمانی اسلام ناب محمدی و برگزاری دوره های مختلف برای جامعه اطلاع رسانی دینی در این زمینه.

انتهای پیام