استان ها

آموزش جدیدترین روش‌های تدریس قرآن به معلمان سما

کارگاه آموزشی یک روزه توانمندسازی اساتید در بهره مندی از آثار و برکات قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه برگزار شد. (ادامه مطلب)

این کارگاه برای آموزش جدیدترین روش های آموزش قرآن به معلمان دوره ابتدایی زیر نظر دبیر سما دارالقرآن محمد علیزاده برگزار شد.

سرپرست محمد خاتمی دانشگاه آزاد تربت حیدریه وی خطاب به شرکت کنندگان در این کارگاه گفت: «حفظ، تلاوت و تدبر در آیات قرآن کریم در زندگی اجتماعی، فردی و فردی همه ما دغدغه ها، آثار مادی و برکات بی شماری دارد.

آموزش اساتید سما جدیدترین متدهای آموزش قرآن

شرح مهم ترین فعالیت ها از ابتدای آنلاین 1400 تاکنون

معاونت مهارتی آموزش عمومی دانشگاه آزاد تربت حیدریه سما تربت حیدریه برگزاری جشن های قرآنی برای پایه های اول و دوم ابتدایی، برگزاری کلاس های قرآنی در نمازخانه مدرسه برای آشنایی دانش آموزان با قرآن کریم، آموزش روخوانی قرآن در دو بخش، و آموزش لهجه عربی هفته ای یکبار. برای کلاس های چهارم، پنجم و ششم و ششم، آموزش تقلید صدای دانش آموزان به کلاس اول، دوم و سوم، تشویق دانش آموزان به حفظ سوره ها با تجوید با لهجه عربی.

از جمله فعالیت های حفظی سید احمدی ابریشم در دو زمینه تخصصی و عمومی می توان به اختصاص بخشی از درس به حفظ و آموزش فصول، تمرین قصه گویی، قصه گویی، شعر کودک، نقاشی، سرود و گوش دادن اشاره کرد. قاریان در کلاس درس تلاوت می کنند.

انتهای پیام/4103/4062/