اجتماعی

آشتی بازماندگان از تحصیل با آموزش/نحوه تدریس و آموزش از راه دور در زمان و مکانهای مختلف

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ، یک سازمان غیردولتی مدارس ، جزئیات برنامه ABA (آشتی با آموزش و پرورش) را برای ترک دانش آموزان توضیح داد و گفت: برنامه Aba برای افرادی است که در منطقه خود مدرسه دارند اما شرایط آنها می گویند نمی توانند به مدرسه بروند.

شهریار فولادوند در گفت وگو با سرگرمی برای همهوی گفت: بازماندگان از تحصیل کسانی هستند که شرایط فرهنگی ، اقتصادی و خانوادگی مانع از حضور آنها در کلاس ها می شود ، بنابراین ما باید علاوه بر فراهم کردن فرصت های آموزشی برای همه ، در صورت لزوم از آنها پیروی کنیم. بنابراین می توانیم آنها را به مدرسه برگردانیم.

او افزود. “به عنوان مثال ، برخی از کودکان در بعضی از اوقات سال با خانواده های خود در کشاورزی ، دامداری و سایر مشاغل کار می کنند.” در بعضی مناطق دختران متاهل مجاز به ادامه تحصیل نیستند. دلایل زیادی برای وجود آن وجود دارد ، اما پذیرش چنین سوالی برای آموزش و پرورش قابل قبول نیست و هر ساله به دنبال اتخاذ استراتژی برای کاهش این آمار است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ابا (آشتی با آموزش و پرورش) گفت: “برنامه ابا برای افرادی است که در منطقه خود مدرسه دارند اما شرایط آنها به گونه ای است که نمی توانند به مدرسه بروند. حضور داشته باشید. Aba آموزش از راه دور است که بصورت آفلاین یا آنلاین انجام می شود و دارای انعطاف پذیری در زمان ، مکان و روش تدریس می باشد.

فولادوند ادامه داد. “ما با خیریه ها کار می کنیم ، سازمان هایی که می خواهند بر اساس مسئولیت ذاتی خود در ارتقا education آموزش نقش داشته باشند.” یکی از لیست های رأی دهندگان سند تحول ، جستجوی مشارکت با ذینفعان آموزش و پرورش برای جامعه سازی موضوع آموزش است ، بنابراین ، همانطور که گفته شد ، ما نیز از ظرفیت آن مجموعه ها بهره مند می شویم.

وی با اشاره به کشف افراد به جا مانده از مدارس گفت: “در سال اول یا دوم چشم انداز ، چشم انداز ما آموزش 1،000،000 نفر است.” ما انتظار داریم آموزش ماهواره ای برای دانش آموزان بازمانده ، این که مشاور مدرسه مجری منطقه را اداره می کند ، و در نهایت تیم آموزش ماهواره ای یک آزمون دریافت می کند و سطح تحصیلات افزایش می یابد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، بر اساس بسته توسعه برنامه آشتی با آموزش و پرورش (ABA) ، مهمترین دلایل و نیاز این برنامه افزایش ثبت نام ، کاهش تعداد دانش آموزان خارج از مدرسه ، تغییر روشهای تدریس و استفاده از آموزش بر اساس آن است. فن آوری های جدید فن آوری های وحشی با انعطاف پذیری وحشی ، فرصتی برای دانش آموزان برای ادامه تحصیل در هر منطقه با توجه به استعدادها و نیازهای آنها ، به جبران کمبود نیروی کار آموزش در دبیرستان کمک می کند و با ادامه تحصیل فرزندان خود از مهاجرت روستایی به شهرها جلوگیری می کند.

“ایجاد فرصتهای برابر آموزش برای دانش آموزان نیاز به آموزش در مناطق هدف در مناطق با هدف بالا” – فن آوری های جدید آموزش دختران ، با مشارکت جوانان تحصیل کرده و مقامات محلی و م institutionsسسات ، با حمایت از خیرین خیرخواهانه کیفیت را بهبود می بخشد آموزش برای دانش آموزان درگیر در برنامه ؛ استفاده از انواع روش های “منابع آموزشی با کیفیت” یکی از اهداف است. این بسته توسعه

بودجه و منابع مورد نیاز این برنامه به وزارت آموزش و پرورش برای م institutionsسسات خیریه ، خیرین آموزشی و فرهنگی ، سازمانها ، م institutionsسسات ، ارگانها ، کمکهای بلاعوض از شورای آموزش و پرورش اهدا می شود.

به گفته رئیس سازمان مراکز غیردولتی مدارس وزارت آموزش و علوم ، در مرحله اول این پروژه در استانهای سیستان ، بلوچستان و کرمان اجرا شد که آموزش دیدند و روند ادامه دارد.

انتهای پیام: