فرهنگ و هنر

«نشان سلیمانی» به هنرمندان اهدا شد

مراسم بزرگداشت برگزیدگان اولین مجموعه یادبود نشان “سلیمان” در موزه انقلاب اسلامی و موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از روابط عمومی ایستگاه رادیویی “رادیو نمایش” ، رادیو نمایش چهارشنبه ، 4 دی ماه در موزه دفاع مقدس انقلاب اسلامی نشان “سلیمان” را دریافت کرد.

معاون صدا ، علی بخشی زاده ، خیابان آنها در این مراسم حضور داشتند.

سرگرد سرگرد ، مجید یاركبافان بود كه در ابتدا از خانواده شهدا و جانبازان برای حضور در این مراسم استقبال كرد.

به شرح زیر: محسن سوهانی – مدیر رادیو نمایش – او به محل حادثه رفت و در یک سخنرانی کوتاه گفت. “یکی از بزرگترین اشتباهات دشمن این بود که فکر می کرد با برکناری حاج قاسم پرچم جبهه مقاومت پایین می آید ، اما خون مبارک سردار اوس این جبهه را ایجاد کرد.
او ادامه داد. “ما در بین مردم یک خاکسپاری باشکوه را دیدیم ؛ به جز مردم ، هر یک به سهم خود عمل کرد.” دوستان همچنین برای بزرگداشت مردی که دراماتیک ترین لحظات را به دراماتیک ترین شکل خلق کرد ، در رادیو مراسم یادبود برگزار کردند.
با حضور سردار کارگر ، علی صدا ، معاون مدیر صدا ، رئیس موزه انقلاب آفاری ، سه برنامه رادیویی و یک کتاب صوتی افتتاح شد.

نقاشی با تصویر عنکبوت سلیمانی افتتاح شد.

سپس: علی اصغر af Afari – مدیر اجرایی موزه صحبت كرد ، اعلام كرد.
او اضافه کرد. امروز سردار سلیمانی در همه ابعاد زندگی ملت تکثیر و متبلور شده است. او قدرتمندتر ، تأثیرگذارتر ، الهام بخش تر از همیشه است. اگر دیروز او فقط توده های جبهه را می شناخت ، امروز همه کسانی که می بینید شناخته شده اند.
افاری با اشاره به مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی در سال گذشته اظهار داشت:
او ادامه داد. “امروز ملت او را تأیید کرده اند ، و مطمئناً خداوند انتقام خون او را به دست سربازان زمین خواهد گرفت.” تأثیر اندیشه انقلابی با شهادت وی بیشتر خواهد شد.
آف آفرین اظهار داشت. “این جشنواره نمادی از ارادت مجریان رادیو به سردار سلیمانی است که با تلاش دوستان برگزار شد.

علی بخشی زاده ، معاون رئیس مجلس او در این مراسم در سخنرانی خود گفت. “راز محبوبیت سردار سلیمانی چیست؟” مردی که بیش از 40 سال در صحنه خدمات با انواع خطرات روبرو بود بسیار خوب درخشید. وفاداری او در عین حال زندگی صادقانه و غیرتمندانه دلیل این محبوبیت بود.
وی خطاب به سردار شهید افزود: “یک سال از فارغ التحصیلی شما می گذرد ، اما در همان زمان ، هر جا نام سردار برده شود ، در خلوت خود اشک می ریزیم.”
بخشی زاده اظهار داشت. “زندگی او بخشی از جهان را تغییر خواهد داد ، او یقه غرور جهان را غرق خواهد کرد.
معاون صدا در ادامه با ارائه پاورپوینت ارائه رویکردهای ارتباط رادیویی پرداخت به سردار سلیمانی پرداخت. “این رویکردها مدل ایده مقاومت در برابر اندیشه ائمه انقلاب را تبیین می کند.” وی همچنین مفهوم بصیرت و خصومت را در مکتب سعید سلیمانی تحلیل خواهد کرد.
او اضافه کرد. “نقش فرماندهان مقاومت شهید در صلح منطقه ای و جهانی در رویکردهای رهگذران خوانده می شود.” علاوه بر این ، مناطق دیگری نیز وجود دارند که در رادیو پخش می شوند.
بخشی زاده در پایان سخنان خود گفت.

سردار کارگر یکی دیگر از افراد حاضر در مراسم در سخنرانی خود گفت. “حاج قاسم ، فرزند ایران به شهادت رسید. وقتی عظمت او را دیدیم ، به ایرانی بودن خود افتخار کردیم.
او اضافه کرد. “البته این انقلاب اسلامی بود که باعث افتخار ما در ایرانی بودن ما شد.” قبل از انقلاب ، همه به ایران حمله کردند و یا به سرزمین و حیثیتی دست یافتند.
سردار کارگر اظهار داشت. “من از سال 1960 با حاج قاسم دوست هستم. او انقلاب را در دفاع مقدس رهبری می کند.
او اضافه کرد. “حاج قاسم در دفاع مقدس حاج قاسم شد ، اوج استعداد و نبوغ او در مقاومت آشکار شد. مخترع مقاومت امام خمینی معمار مقاومت ، رهبر معظم انقلاب ، مهندس مقاومت حاج قاسم بود. ممکن است صد سال طول بکشد تا بفهمید چه کاری انجام داده است.
سردار کارگر با اشاره به انهدام داعش توسط سردار سلیمانی گفت: “همه کشورهای منطقه از ILIP حمایت کردند و IP ایران را هدف قرار داد.”
وی در پایان سخنان خود گفت: “حاج قاسم 20 سال استکبار به دنبال داشت و 20 سال بعد آنها توانستند او را بکشند. این حق مردم ایران است که به موقع از جنایتکاران و قاتل انتقام بگیرند. البته ، مراسم خاکسپاری حاج قاسم یکی از همین انتقام گیری ها و کشتارهای گسترده علیه دشمن بود.

داوران این یادبود نامه های تشکر و نشان سلیمان را دریافت کردند که آنها همچنان به مریام جلال میرطاهر مظلوم اهدا می کردند.
یک فرش توسط خانواده شهید پورجعفری ، دوست سردار سلیمانی به این مراسم اهدا شد.

ادای احترام به برندگان این دوره از یادبود ، که نام آنها در بخشهای مختلف به شرح زیر است:

بخش مردمی مردم
1- در ساختار یادآوری تاریخ ، در میان آثار دریافت شده ، هیئت داوران با ارزیابی برنامه کودکان حاج قاسم توسط سجاد کلبادی نژاد ، دیپلم افتخار و جایزه پولی را به فاطمه باقری اعطا کرد که یک روز صبح به او گفت ، مانند او ، نشان سلیمان با یک پلاک. به سمیه محمود ، روایت شده در اربیل ، “جایزه نقدی” اهدا شد.

2- در ساختار آزاد ، در میان آثار دریافت شده ، هیئت داوران ضمن ارزیابی پروژه تهران از آریزو مددی تا میدان شهدا ، دیپلم افتخار آژانس مسافرتی – پول نقد به هادی محمود و همچنین نشان تشکر – جایزه نقدی – به سعید اعطا کردند. مهاجر برای برنامه جمهوری خواه سلیمانی کمک مالی کرد.

3- در بخش قطعات موسیقی ، در میان آثار دریافتی ، هیئت داوران ، با ارزیابی قطعات حماسی غفور محمدزاده زاده و آراز محمد خرمالی وردان حسینی توسط یوسین گودرزی ، هازر سلیمانی ، یک نامه سپاس به سلیمانی و جایزه پولی و. فریبز غافاری به سرباز آرامش داد.

4- در میان آثار دریافتی ، هیئت داوران با ارزیابی نمایشنامه های تولد آقای بهمن پارسا آرا دیوار محمد شکری ، به سلیمان لوح تقدیر و جایزه ای نقدی به سید مجید محمد برای نمایش “بدون مرز” اهدا کرد. کرد:

5- در بخش آثار دراماتورژی عامه پسند ، در میان آثار دریافتی ، هیئت داوران آقای منصوره عسگری را ارزیابی کردند. آقای. جاودانگی شیر و اصغر گروسی ، نشان سلیمانی و همچنین یک نامه تشکر به الهه شریفی نیا برای بازی در خورشید اهدا کرد. در راه اهدای

و جوایز بخش حرفه ای اولین مجموعه یادبود نشان سلیمانی

در قسمت نمایش حرفه ای.
1- در بخش ضبط ، به سید هادی حسینی ، صدابردار نمایش دشمن در پشت دروازه ها از مرکز فارسی ، لوح تقدیر “جایزه نقدی” اهدا شد.
2- در بخش جلوه ها ، هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی به نرگس موسی پور ، خبرنگار ویژه مرکز “مازندران” اعطا کردند.
3- از بین آثار ارائه شده ، در بین آثار دریافت شده ، از رادیو نمایش به لوح تقدیر و جایزه نقدی به اکبر خوردچشمی ، نویسنده نمایشنامه ام لایلا ، اهدا شد.
4- در بخش بازیگری زنان ، هیئت داوران از آنیسا مصطفی پورین ، گزارشگر ویژه از مازندران تقدیر و تشکر نامه ای به بازیگر برنامه رادیویی “موج عشق” نازنین مهیمانی تحویل دادند.
5- در بخش بازیگری مردان ، به ابوالفضل شنبندپور برای بازی در نمایش “روزنامه نگار ویژه” از مرکز مازندران لوح و جایزه نقدی اهدا شد.
6- در بخش کارگردانی ، هیئت منصفه به مبین بوی افراز ، مدیر ارائه روزنامه نگار ویژه از مرکز مازندران ، سپاس نامه ای را تحویل داد.
In- در ساختار اجرای کوتاه ، در میان آثار دریافت شده ، در حالی که هیئت داوران از اجرای اینا اینا از مرکز مأموریت azvin el از مرکز یزد تقدیر می کردند ، نشان سلیمان و همچنین یک تشکر برای بهترین کار به حسین اسماعیلی برای پذیرش در مرکز سمنان اهدا شد. ،
8- در ساختار مستند آثار دریافتی ، هیئت داوران مستندهای سردار دلها از آذربایجان شرقی ، سیل انرژی از مرکز آبادان ، نشان سلیمان با لوح تقدیر ، پاداش پولی برای بهترین کار ، بهرام نوری برای مستند “فرمانده قلب ها” را ارزیابی کرد. اهدای مرکز گیلان.
9- در طول بازی طولانی متشکل از بخشی از آثار دریافت شده ، ارزیابی بازی های دشمن در پشت دروازه ها از مرکز فارس ، خبرنگار ویژه مازندران و کانال عشق از رادیو بازی ، نشان “سلیمان” با لوح تقدیر “پاداش پولی برای بهترین کار”. ریحانه یزداندوست برای نمایش ام لیلا در رادیو نمایش به وی اهدا شد.

در بخش برنامه های حرفه ای.
10- در بخش تحریریه ، در میان آثار دریافت شده ، هیئت داوران سپاس نامه “جایزه پولی” را به نویسنده مستند سیرا سلیمان از مرکز یزد ، ماریام تقی زاده تحویل دادند.
11- در بخش مقاله زنان ، از میان سخنرانان آثار دریافت شده ، هیئت داوران به دلیل صحبت درباره برنامه استخراج داده از مرکز خوزستان ، به Telnaz Seks لوح و جوایز نقدی اعطا کردند.
12. در بخش مقاله مردان ، در میان سخنرانان اثر دریافت شده ، هیئت داوران به محمدرضا کبیری برای برنامه ای کلمه به کلمه از مرکز اصفهان برای یک برنامه کلمه به کلمه یک لوح سپاس اعطا کردند.
13- در بخش راویان ، از میان آثار دریافت شده ، هیئت منصفه یادداشت تشکر “جایزه پولی” را به راوی ناصر کریمی نیکی ، راوی اهل مرشد عشق استان مرکزی تحویل داد.
14- در ساختار تاریخ ، در میان آثار دریافت شده ، هیئت داوران ، با ارزیابی تاریخ حاج هاشم ، حاج گاسم از رادیو سلامت و مرشد عشق از استان مرکز وجود دارد. این پناهگاه مقدس از مرکز چهارمحال و بختیاری اهدا شده است.
15 – در ساختار مستند پرتره ، از میان آثار دریافتی ، هیئت داوران مستندها را ساعت یک بامداد از مرکز ایلام ، سیرا سلیمان از مرکز یزد ، معراج از ایتالیا “رادیو ایران” ارزیابی کردند ، شبنم بختیار – “دوست خوب ما” برای یک مستند.
16 – در برنامه کار ترکیبی ، هیئت داوران برنامه شهید قدس را از مرکز Comi و نشان آملیگاسم یزد مرکز سلیمان و همچنین یک نامه تشکر و شهاب نادری بهترین برای بهترین کار برای پروژه برنامه پیمان مدرسه سلیمان ستایش کرد. اهدا به رادیو ایران.
17- از میان آثار دریافت شده ، در ساختار مینی لاتاری ، هیئت داوران با ارزیابی مینی لاتاری ، نشان تحسین بهترین کار حسین حسین معصومی از رادیو ایران را به رادیو سلیمان تقدیم کرد.
18- در ساختار گزارش خبر ، در میان آثار دریافتی ، هیئت داوران راز نگین را ارزیابی کرد: ::::::::::::::::::::::: بابا قاسم از مرکز کومی کمک مالی کرد.
19. در ساختار پروژه های محتوای تولید شده توسط کاربر ، در میان کار دریافت شده ، هیئت داوران برنامه های داده کاوی را از مرکز خوزستان و کلمه به کلمه از مرکز اصفهان ، با نشان سلیمان روی رایانه لوحی ارزیابی کردند. حسین خلیل نژاد جایزه بهترین عسل رادیوی جوان را دریافت کرد.
سرانجام ، در بخش گزارش ، هیئت داوران هیچ یک از آثار ارسالی را برای دریافت جایزه در نظر نگرفت.

انتهای پیام: