بین الملل

۳۰ استاد فرهنگ‌دوست کتابخانه خود را به دانشگاه آزاد اهدا کردند

رئیس دانشگاه آزاد کاشان

میشم عرب زاده گفت: «تاکنون 30 نفر از اساتید فرهنگ دوست کتابخانه های شخصی خود را به کتابخانه دانشگاه آزاد کاشان اهدا کرده اند و ما وظیفه داریم این میراث غنی و گرانبها را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از کاشان، میشم عرب زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در آموزه های دین کامل مبین اسلام گفت: و گفت: جامعه ای کتاب دوست، در عرصه های عقیدتی و علمی پیروز است و هر چه از کتاب و کتابخوانی دور باشد از معنویت به دور است.

او اضافه کرد: «کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در سال 63 با اهدای بیش از 400 هزار جلد کتاب توسط خیرین و خیرین از جمله عبدالحسین زرین کوب افتتاح شد و هم اکنون بیش از 200 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف علمی دارد. مذهبی، فرهنگی، آموزشی، تاریخی و… یکی از مهم ترین پایگاه های دانش پژوهان منطقه بزرگ فرهنگی کاشان، آران و بیدگل است. بیش از 30 نفر از اساتید فرهنگ کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه واحد کاشان اهدا کرده اند و ما موظفیم این میراث غنی و گرانبها را حفظ کنیم.

** هفته کتاب فرصتی گرانبها برای قدردانی از تلاش های صنعت کتابخوانی است

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز با تقدیر از زحمات سرپرست مجموعه کتابخانه و کتابداران این واحد دانشگاهی مریم عرشی و فاطمه یزدان پرست گفت: نگهداری از چنین مجموعه باشکوهی تلاش زیادی می‌طلبد و ما از همکاران پرتلاش خود سپاسگزاریم و این هفته فرصتی گرانبها برای قدردانی از افراد سخت‌کوش در صنعت کتاب و کتاب‌خوانی است.

حسین خوشدل با اشاره به مجموعه آثار قدیمی اعم از روزنامه ها و مطبوعات بسیار قدیمی، نسخه های خطی و آثار فراوانی که برای مجموعه کتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان خریداری شده است، افزود. این مجموعه کاملا رایگان

به گزارش آنا، در این مراسم از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و کتابدار با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود قدردانی شد.

انتهای پیام/