استان ها

نادیده گرفتن خدمات دولتها در ادوار مختلف بی انصافی است

به گزارش خبرگزاری “سرگرمی برای همه” از آزوین ؛ هدایت الله جم آمالی پور در مراسم افتتاح سالن بدنسازی چند منظوره در روستای خیورج گفت.

او اضافه کرد. “ما از آقای علیخانی که یک رزمنده قبل از انقلاب است و صادقانه در پایگاه های مختلف خدمت می کرد ، تشکر می کنیم و از او برای اهدای زمین برای این ورزشگاه تشکر می کنیم.”

1:

استاندار اعلام کرد. ، صنعت ، سد سازی و خدمات علمی و آموزش نیروی کار اگر ناعادلانه انجام شده است.

او گفت. وی گفت: “در دولت قبل تحت فشار افزایش تعداد تخت های درمان ، افزایش تعداد برنامه های آبیاری و توسعه صنعت ، کارهای زیادی انجام شده است.” البته ما با مشکلات جدی در زندگی مردم ، تحریم ها مواجه بودیم.

او اضافه کرد. “با تلاش نمایندگان در استان آزوین ، کارهای خوبی از طریق تعامل آنها انجام شده است ، آنها همکاری خوبی داشته اند ، ما شرایط خوب پشتیبانی و دلسوزی داریم.”

استاندار ازوین افزود:

او اضافه کرد. “انتقال آب از سد طالقان به استان برای 194 روستا در 16 شهرستان آغاز می شود که این امر تفاوت زیادی در استان ایجاد می کند.

آمالی پور گفت. وی گفت: “قوه قضائیه ، نمایندگان و وزرا کمک کردند ، حتی اگر ما سخت ترین دوران دو سال گذشته را پشت سر گذاشتیم.

وی گفت: “ما برای دولت جدید آرزوی موفقیت می کنیم زیرا مردم امیدوار بودند که دولت بهتر عمل کند ، بنابراین همه ما باید در موفقیت دولت سهیم باشیم.”

3:

فرماندار آزوین به تخریب ساختمان دهیاری در خیارج ادامه داد.