استان ها

بزرگترین نیاز امروز کشور وحدت بین گروه‌های مختلف مردم است

سرگرمی برای همه/ همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز وحدت اقشار مختلف مردم را بزرگترین نیاز کشور دانست و گفت:

آیت الله حبیب الله شعبانی متقی روز شنبه 23 آبان ماه مصادف با چهاردهمین سالگرد 26 شهید ازناو ملایر و همزمان در مسجد چهارده معصوم این روستا مراسم یادبودی به منظور ماندگاری یاد و خاطره شهدای ملایر برگزار شد. شاگردان وی در عین حال در سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: امروز دشمن برنامه ریزی جلو آمده و تمام سرمایه خود را صرف تجزیه کشور می کند». با اتحاد و همبستگی اجازه نمی دهیم دشمن بین ما اختلاف و تفرقه ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن برهم زدن کشور و ایجاد احساس ناامنی در بین مردم است، ادامه داد. «جنگ امروز دشمن با گذشته متفاوت است. امروز دشمن ذهن جوانان را هدف گرفته است و سلاح امروز جنگ با دشمن علم و بصیرت است.

شعبانی متقی با اشاره به اینکه دشمن بزرگ و همیشگی مردم ایران، آمریکا و استکبار است، افزود: این دشمنان همواره در طول تاریخ تا به امروز به شیوه های مختلف با ما در جنگ بوده اند.

امام جمعه همدان خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: «مردم ایران نمی‌خواهند تسلیم شوند زیرا این قوم در مکتب امام حسین (ع) تربیت شده و شعار آن هیهات من ظله است.
شعبانی متقی ادامه داد. «آینده ایران اسلامی در دستان کودکان و نوجوانان امروزی است و کودکان باید تربیت شوند تا این کشور در آینده به پیشرفت بیشتری دست یابد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ازناو ملایر و 26 شهید تاکید کرد. شهدا بزرگترین سند افتخار این ملت هستند و خانواده شهدا برکت این ملت.

نماینده ولی فکه در استان همدان گفت: همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و نسل جوان را بیش از گذشته با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

انتهای پیام