عمومی

میلاد جواد الائمه، امام محمد تقی(ع) مبارک باد

با توجه به پایگاه داده شبکه اطلاعات ،

10 با ظهور ماه رجب ، روز تولد با برکت امام جواد عواد صلوات الله بارگاه مقدس رضوی و حرم فرزندان پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) روشن شد.

حضرت جواد عواد (ع) معروف به امام محمدتقی (ع) در سال 1955 متولد شد. در دهم رجب با شهادت پدر بزرگوارش حضرت رضا (ع) به امامت رسید.

وی هنگام شهادت 25 سال داشت و جوانترین امام زمان شهادت وی به حساب می آید.

تولد جواد الائمه ، امام محمد تقی مبارک باد
در یکی از اظهارات خود در سال 1359 در باره امام محمد تقی (ع) خطاب به آیت الله خامنه ای می گفت این قدرت ها “امام جواد رحمت الله علیه: به او آرامش دهید ، سعی کرد نقاب نفاق ، نفاق را از چهره مامون پاک کند و موفق شدند.” 1359/7/18:
تولد جواد الائمه ، امام محمد تقی مبارک باد

رهبر معظم انقلاب. “آغازگر بحث اجتماعی آزاد امام جواد عواد صلوات الله است. “البته قبل از امام جواد در زمان ائمه بحث و گفتگو زیاد بود ، اما اکنون که آنها کنار هم نشسته اند و امام جواد برای اولین بار این کار را انجام داده است.” 1360/3/2:

تولد جواد عوض الائمه ، امام محمد تقی مبارک باد

آیت الله خامنه ای. “هرگز در جهان اسلام شیوع سازمانهای شیعه مانند زمان حضرت جواد ، هزار هادی و هزار عسکری وجود نداشته است. همان داستان های وکلا وجود قایق ها که از حضرت هادی و حضرت عسکر نقل می کنند این معنی را نشان می دهد. “این است که ، علی رغم محکومیت این دو امام بزرگوار در سامرا ، و قبل از آنها ، هزارت جو آواد به نوعی ، و Hazerat رضا (KHAON) به نوعی ، روابط با مردم نیز گسترش یافت.” ۱۳۸۴/۰۵/۱۸: