فرهنگ و هنر

مهمترین کارهایی که امام زمان(عج) در دوران غیبت انجام می‌دهند

مهمترین کارهایی که امام آل (ع) در غیبت انجام می دهد

سرگرمی برای همه / کام یک کارشناس مذهبی گفت: به عنوان مثال ، در آن خطبه ، او می گوید كه هر كه از ما ، اهل بیت ، در آن زمان بخواهد كه عمل كنیم ، گروه های ناعادل را متفرق می كند ، جمع می شود ، افراد صالح پراكنده را سازمان می دهد ، هیچ كسی نمی تواند بفهمد كه آن را پراكنده كرده است. گروه ناعادلانه.

حجت الاسلام و المسلمین در مصاحبه ای با جاواد عواد آفاری با سرگرمی برای همه گفت. “یکی از مواردی که در اورانیوم ذکر شده بحث بیماری ، بیماری و مشکلات انسانی است تا افراد بتوانند به آنها مراجعه کنند. حواس و خدا در این رابطه می گوید ما به آنها رنج بردیم. شاید آنها اطاعت کنند ، تسلیم شوند و در بند دیگری او می گوید که ما برای بشر دشوار هستیم که از مسیر اشتباه برگردیم.
او ادامه داد. “برای آنها ، آگاهانه ، با احتیاط ، افزایش فشارهای دنیایی مورد توجه خداوند است ، دعا ، رنج جهانی مانند تاج می تواند تمام دنیا را به خدا تبدیل کند ، از ضعف انسان ، و روی آوردن به خدا هنگامی که مردم به خدا روی می آورند ” که می تواند زمینه های وقوع را ایجاد کند.
او اضافه کرد. “اگر فردی مراقب نباشد ، فرهنگ اورانیوم را نمی داند یا به آن توجه نمی كند ، وقتی درگیر مشكل می شود ، از دیدگاه خود به این مسائل نگاه می كند ، نتیجه عکس می گیرد ، تردیدها مانند اکنون ، وقتی این مشکل جهانی بوجود آمده است. “پس امام المان (ع) کجاست و چرا اقدامی نمی کند؟ این آفریده شده است تا انسان را مجبور کند مشکلات خود را از خدا دور کند.
این کارشناس مذهبی اظهار داشت: اگر کسی یک درک دینی داشته باشد: دانش ، پس می فهمد که این بیماری ها به دلیل ناتوانی خداوند به دلیل وجود ولی خدا نگهدار نشده اند. اما اگر کسی این پیش شرط ها را نداند ، این مشکلات همراه با برخی تردیدها می تواند باورهای افراد را سست کند.
وی با اشاره به اینکه امام آل (ع) منشأ تأثیرات بسیاری است ، گفت: «امیر مومن در خطبه 150 نهج البلاغه آنچه را که امام در زمان غیبت انجام می داد ، ذکر کرد. به عنوان مثال ، در آن خطبه می گوید كه هر كه از ما ، اهل بیت ، در آن زمان بخواهد كه عمل كنیم ، گروه های ناعادل را متفرق می كند ، جمع می شود ، افراد صالح پراكنده را سازمان می دهد ، هیچ كسی نمی تواند بفهمد كه آن را پراكنده كرده است. گروه ناعادلانه.
وی بابیان اینکه امام من امان (ع) در دوران غیبت پیامدهای تکاملی بسیاری دارد ، اظهار داشت: او واسطه فیض الهی است. در این خطبه ، بسیاری از کارکردهای اجتماعی برای کاسه امام (ع) در نظر گرفته شده است ، به عنوان مثال در غیاب کاسه امام (ع). و مشکلات اجتماعی را حل می کند ، که همه در کسوت مردم انجام می شود.
او ادامه داد. “به دلیل رازداری ، هیچ کس نمی تواند این موارد را برای آنها مستند کند ، مگر در موارد حاد که امام زمان (علیه السلام) آشکارا مشکلات جامعه شیعه را حل می کند. مانند داستان انار بحرین که توطئه ای علیه شیعیان بود ، “امام علناً این توطئه را در معرض دید علمای شیعه قرار داد.”
وی خاطرنشان کرد که برای خطاب به امام روشهای مختلفی وجود دارد که ساده ترین آنها تلفظ امام زمان (عج) با عبارت “یامهدی” یا صحبت به زبان ساده است. در نامه خطاب به وی بنویسید و ذکر ویژه “یا الله یام محمد یالی یا فاطمه یا صاحب الامن آدراکی والاتلکان” روش دیگری برای خطاب به امام امان (ع) است.

انتهای پیام: