استان ها

زمان آغاز امتحانات پایان‌ترم دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام(ره) شهرری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری آنا از شهر ، امیر احمدی نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، حامد نعمتیان مدیر کل آموزش و پرورش در دانشگاه آزاد اسلامی ، یادگار ، مدیرکل آموزش و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی شعبه امام “شعبه” شهریاری “، روسای دانشکده ها. برای بهبود کیفیت امتحانات مجازی و ارتقاء کیفیت امتحانات مجازی ، یکسری نظرسنجی تجدید نظر شده در شعبه یادبود امام خمینی (ره) شهره انجام شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در یادبود امام خمینی (ره) در شاهری شاه امام خمینی (ره) با اشاره به شیوع تاج ویروس و مشکلات ناشی از این بیماری گفت: “در طول این نیم سال ، ما شاهد فراز و نشیب های بسیاری بودیم ، بنابراین همکاری. “و همکاری اساتید ، کارکنان و دانشجویان باعث شده تا دوره های مجازی به بهترین شکل ممکن انجام شود.”

احمدی نژاد گفت: “مطابق بیانیه ستاد ملی” کرونا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است که امتحانات مختلف به صورت غیابی برای امتحانات نهایی برگزار می شود و چندین امتحان از این واحد دانشگاهی بر اساس سامانه سیدا و سایرین براساس سیستم برگزار می شود.

امتحانات نهایی یادبود شهریار یک آزمون و توضیحی است

وی توضیح داد: امتحانات نهایی از 3 تا 30 ژوئیه برگزار می شود. وی ادامه داد: امتحانات آموزش عمومی و عمومی در قالب چهار آزمون جایگزین انجام می شود و اساتید موظفند با در نظر گرفتن جواب در مدت 45 دقیقه 40 سوال آزمون را مطرح کنند. »

معاون وزیر آموزش و پرورش و تحصیلات تکمیلی یادواره امام خمینی (ره) در شهریار یادآور شد. 90 دقیقه است. “

احمدی نژاد گفت: “ارزیابی دوره های کارشناسی ارشد به صورت آنلاین ، در دو بخش: آزمون آنلاین و امتحان شفاهی و نوع امتحان (اعم از آزمون ، توصیفی یا توصیفی) بر عهده معلم است و در قسمت کتبی حداکثر زمان پاسخگویی 90 دقیقه و کل زمان امتحان است. “این شفاهی است و در 150 دقیقه نوشته شده است.”

انتهای پیام / 4078 /