عمومی

میزان واکسیناسیون در کشور از مرز ۴۰۰ هزار واکسن گذشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سعید نمکی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به امروز در ستاد ایالت کرونا در لرستان حضور داشت تا گزارش ها را ارزیابی کند ، از آنها به خاطر حمایت ، دلسوزی و هماهنگی در ایالت تشکر کرد. خوشبختانه ایالت لرستان یکی از موفق ترین استانها برای حکومت تاجگذاری بوده است.

او بیان کرد. میزان بیماری و بستری شدن در بیمارستان ، میزان مرگ و میر و غیره میر: تعداد آزمایشات انجام شده در این زمینه در منطقه بسیار خوب و چشمگیر بوده است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد که ما از شرکای خود تشکر می کنیم ، توصیه هایی را برای توسعه کلینیک های سرپایی ارائه دادیم. پیدا کردن: وی گفت که همراه با برنامه سازمان “بازیج” و شهید سلیمانی است. “ما همچنین از پایگاه داده واکسن بازدید کردیم و اعلام کردیم که اگر آنها سرعت واکسیناسیون ، تعداد پایه ها را افزایش دهند ، تعداد آنها را ارائه می دهیم.”

به نامه گفت. “تعدادی از پروژه ها امروز راه اندازی شده اند. “ما سال گذشته بیش از شش تا هفت قطعه تجهیزات داشتیم.” ت اسکن ” «ام: R: بفرمایید“ما تسهیلات مناسب برای تجهیز تابلوها ارسال کرده ایم”بفرمایید سی: شماکه تقریباً دو برابر شد.

او افزود. فارغ التحصیل از بیمارستان نیایش و برخی از بیمارستان های نیمه بیمارستان مورد: وام های خوب برای تکمیل تصویب می شوند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در منطقه سرانه هزار تخت داریم که از این نظر به طور متوسط ​​1.6 تخت است. نرمی شوراهای منطقه ای بالاتر از متوسط ​​ملی خواهد بود.

این نامه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خوشبختانه سطح واکسیناسیون در کشور دیروز از 400000 واکسن فراتر رفت ، افزود: و همچنین برای واکسن ها گروه ها: متفاوت ، داشته باشید.