استان ها

میزان بهره وری از منابع آبی در استان قزوین باید ارتقا پیدا کند

به گزارش خبرگزاری برن از قزوین؛ در این دیدار محمدمهدی علایی استاندار قزوین هيئت مدیره شهرستان بوئین زهرا اعلام کرد. در ابتدا، رویکرد ما این بود که اولین گشت شهری را در یک مکان فقیرانه انجام دهیم، و امروز خوشحالم که با فرصت هایی در بوئین زهرا هستم:. مشکلات: ما متوجه آن شدیم.

او اضافه کرد: کلیسای جمهوری اسلامی با حمایت و راهنمایی مردم امام راحل و مقام معظم رهبری او بیش از 4 دهه از بحران های مختلف را در جهان زندگی کرده است تکبر من همیشه این سیستم را امتحان کرده ام و انقلاب تا غصه بخورد و نگذارد وارد دهه چهارم زندگی اش شود.

استاندار قزوین اعلام کرد. در دنیای پرتلاطم امروز، جوانان کشور با از خود گذشتگی خود در برابر داعش وحشی به پا خاستند و از مظلومان حمایت کردند تا: تروریسم منطقه را نابود کند.

وی افزود: بدخواهان انقلاب در عرصه معرفت هسته ای دانشمندان ما را به خاطر نرسیدن به توسعه و معرفت به شهادت رساندند، اما این ملت توانست با تحمل سختی ها و مظلومیت کامل به اهداف عالی خود برسد.

وی افزود: امروز نشانه های بسیاری از شکست و زوال دنیای استکبار را می بینیم و کشورهای استکباری سعی در استفاده از آن دارند. رسانه ها: غالب‌ها مشکلات و ناکامی‌های خود را مخفی نگه می‌دارند، اما با حوادث مختلف آشکار شده‌اند.

استاندار قزوین یادآور شد. وی ادامه داد: با گذر از مشکلات به یاری خداوند، روزهای بهتری خواهیم داشت، با عبور از تپه ها به قله خواهیم رسید، بنابراین باید فرصت های خود را در همه زمینه ها افزایش دهیم تا به موفقیت برسیم.

1211

او شعار را روشن کرد دولت: سیزدهم شعار رهبری است، و همه ما باید در ماموریت های مشخص و مشخص برای رسیدن به اهداف تعیین شده خوب بازی کنیم.

آلن گفت: دشمنان تلاش می کنند مردم را ناامید کنند، به مسئولان بی اعتماد کنند، نظام را ناکارآمد کنند در حالی که ما نسبت به بسیاری از کشورها شرایط بهتری داریم.

اقتصاد مهمترین چالش کشور است

او اعلام کرد. باید بپذیریم که مهمترین چالش و مشکل ما در این زمینه است اقتصاد: دشمن بیشتر روی این قسمت تمرکز کرده، قصد دارد به ما آسیب برساند. مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را ارائه کردند که اگر در سال های گذشته بیشتر مورد توجه قرار می گرفت امروز مشکلات کمتری داشتیم.

آلن اضافه کرد. البته وضعیت اقتصادی ما در کشور در حوزه خوب است.» صنعت: شرایط خوبی داریم اما مجبوریم بهره وری: برای تسریع توسعه را افزایش دهید.

وی با اشاره به مشکلات کم آبی در بویین زهرا گفت: ما باید برای استفاده بهینه از منابع آبی محدود برنامه ریزی کنیم و با ارائه مدل تصفیه برای مدیریت آن منابع حیاتی از تولید فرآورده های آبی جلوگیری کنیم.

دفتر اداری

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و باید از آب موجود بهترین استفاده را کرد تا در آینده دچار مشکل نشویم.

آلن گفت. در زمینه خدمات ارزش افزوده بسیار کم، اما استفاده نیروی انسانی: زیاد است، در حالی که باید به موضوع اقتصاد توجه کرد.

استاندار قزوین نیز گفت. بودجه: تغییرات تاثیر قابل توجهی خواهد داشت، دولت در تلاش است تا هزینه وام ها را بیشتر کنترل کند.

انتهای پیام: