استان ها

روزنامه نگاران در استان قزوین سرانجام صاحبخانه شدند

طبق گزارشات خبرنگار آنلاینهمزمان با روز روزنامه نگاری ، روزنامه نگاران و روزنامه نگاران استان قزوین به طور آزادانه با شهردار قزوین دیدار و گفتگو کردند و با شهردار شام خوردند.

در این جلسه روزنامه نگاران بیشتر وقت خود را صرف حضور شهردار در مطبوعات کردند تا کارهای بیشتری با رسانه ها انجام دهند و از کاربران رسانه خواستند که از رسانه استفاده کنند و فعالیت های شهری ایجاد کنند.

محمدرضا جباری از خبرگزاری آنلاین وی گفت: “هدف مطبوعات این است” بیایید با عشق به جهان نگاه کنیم. وی ادامه داد: بنابراین ، اگر رسانه ها نیز دارای یک نگرش پرشور و دوست داشتنی باشند و بیشتر به رقابت و دوستی توجه کنند ، از مسئولان انتقاد کرده و با یک ذهنیت روشن مشکلات ایجاد می کنند ، فکر می کنند نتایج خوبی حاصل می شود و توسعه کند است.

سرپرست خبرگزاری آنلاین شهرستان قزوین عنوان کرد: علاوه بر انجام خدمات جامعه ، توجه به رویدادهای محلی به ویژه در بخش مرکزی شهر نیز باید در جهت بهبود ظاهر شهر و ایجاد زیبایی آن در نگاه شهروندان و بازدید کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

جباری گفت: “ما از شهردار محترم می خواهیم تا ده سال بعد مشکل مسکن روزنامه نگاران را برطرف کرده و گرفتاری های عاملان را کاهش دهد.”


اجرای استراتژی توزیع

فرضیه فرامرزی از هفته نامه حدیث ما می گوید: “برگزاری جلساتی از این دست باعث تقویت روابط روزنامه نگاران و مدیران شهری می شود و این حرکت می تواند الگویی برای سایر مدیران دستگاه های حاکم ، به ویژه سازمان های سنتی باشد.”

رسانه های خبری که از سالهای گذشته نصرتی به دنبال توزیع فضای رسانه ای بوده اند ، این بار نیز از خبرنگاران سوال کرده اند و از شهردار قزوین خواسته اند که با درخواست نهایی رسانه ها و یک قبرستان برای خبرنگاران موافقت کند. به اشتراک بگذارید

وی گفت: “در این کشور که در یافتن زمین مشکل داشتیم و کسی کمک نکرد ، مگر اینکه زمین را اهدا کنیم ، وقتی شهردار قزوین این درخواست را پذیرفت و تصمیم گرفتیم قبرهای رایگان را برای خبرنگاران در گروه هنرمندان ارائه دهیم.” هدیه باشید

مهری غیاثوند از روزنامه جام جم اظهار داشت: انتظار دارم شهردار بتواند از قدرت خبرنگاران استفاده کند تا توسعه پایدار را زیر سؤال ببرد زیرا افراد زیادی هستند که پتانسیل بالایی دارند و می توانند این چشم انداز را بصورت رایگان ارسال کنند.

وی افزود: ممکن است روزنامه نگاران متخصص باشند اما می توانند کمک شایانی به شهرداری ها کنند و از تصورات غلط هنگام تهیه پروژه ها جلوگیری کنند و بهتر است از خبرنگاران برای اهداف اطلاع رسانی استفاده شود.

محمد برزگر ، یکی دیگر از مجریان پخش ، افزود: ما رسانه موثقی در این زمینه نداریم که بتواند عموم مردم را راضی کند و انتظار داریم روزنامه نگاران کندتر عمل کنند و نگرانی های عمومی را در رسانه ها و رسانه ها مطرح کنند.

امیرعلی رضایی افزود: شهردار قبلی نیز خوب عمل کرد و همه آنها احساس کردند که نصرتی در ساخت پست های غیر بلاگ نویسی کار خوبی انجام داده است ، آقای در حوزه معماری ، حسین جعفری در توسعه شهری و ایده های آینده. این کار توسط شهردار جدید قابل ادامه است.

مریم کشاورز ، رهه آنلاین اظهار داشت: “كتاب ها همیشه نگران انتشار آنها هستند اما باید این سؤال را بپرسیم كه چرا روزنامه نگاران كه ركن سنتی هستند ، از اعتبار سنتی برخوردار نخواهند بود.”

وی افزود: انتظار داریم شهردار قزوین برای رفع مشکلات روزنامه نگاران اندیشه زیادی داشته باشد تا بتواند بدون نگرانی به هدفمان برسد.

آوهین ضرابادی ، مشاور رسانه ای ، اظهار داشت: “امروز فشارها ما را به سمت روزنامه ها و مجلات پنهانی سوق داده است كه بعضاً از ترس از تعطیل شدن آنها منتشر می شوند كه این باید یك وسیله برای كمك به خبرنگاران فعلی باشد.” بمان

منیژه زیراک از هفته‌نامه هفتگی داریچه گوفتگو اظهار داشت: “نبود روزنامه نگاران تخصصی از جمله مشکلاتی است که منابع ادعا می کنند که مشاوران می توانند مهارتهای فنی خود را در آموزش ویژه تقویت کنند ، خصوصاً در مورد شهرداریها.”