استان ها

رییس هیات والیبال استان قزوین ابقا شد

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از قزوین؛ علوی مقدم ، مدیرکل ورزش و جوانان منطقه ، با حضور رئیس فدراسیون ملی والیبال ، دکتر داورزنی دکتر وحید مرادی مشاور ارشد فدراسیون والیبال و حسن نبی معاون نخست وزیر ورزش و مجمع در دفتر استانداری دیدار کردند.
رئیس فدراسیون والیبال دکتر داورزان را اضافه کرد. “این دیگر اتفاق نخواهد افتاد که والیبال ایران در بازی های المپیک شرکت کند تا اینکه نمایندگان منطقه کار خود را به درستی انجام دهند و سعی در ایجاد و معرفی استعدادهای جدید برای والیبال کشور داشته باشند.”
در بخش دیگری از سخنان خود ، داور اظهار داشت كه كازوین یكی از قطب های والیبال كشور است. تیم های قزوین همواره در صدر رقابت های لیگ ملی قرار داشته اند اما در سه دهه اخیر به دلایلی به نقطه ایده آل رسیده اند.
این مقام می گوید وی ادامه داد: در حال حاضر مهدی موذن و سیامک مرندی در تیم ملی حضور دارند و منطقه قزوین توسط شورای منطقه ای والیبال معرفی می شود.
داور اضافه کرد. “چهره های خوبی در زمینه بانوان در منطقه وجود دارد و امیدواریم فضای لازم برای رشد به آنها داده شود. ما بازیکنان خوبی در لیگ خواهیم داشت.”
او گفت. “خانه والیبال منطقه یکی از دغدغه های فدراسیون والیبال بود.
رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد. وی ادامه داد: فدراسیون والیبال انتظار دارد با توجه به دوران باستان و تاریخ خود ، ایالت حضور فعال تری در والیبال کشور داشته باشد ، در زمینه شناسایی استعدادها و معرفی نمایندگان منطقه ای در تیم های مختلف فعالیت بیشتری داشته باشد.

48