استان ها

جلسه ریاست هیات کاراته استان گیلان با روسا و نواب هیات های شهرستانها برگزار شد

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از گیلان ، مزدا صوفی در این جلسه حضور داشت که با حضور احمد اخوان دبیر شورای کاراته استان ، اشرف نادفی معاون رئیس جمهور ، سعید داوودی رئیس کمیته انضباطی و شاهرخ حسین زاده رئیس کمیته ارزیابی و ارزیابی شورای کاراته گیلان برگزار شد. گزارش عملکردی این شورا می گوید: از اکتبر سال 1998 تا پایان بهمن ماه سال گذشته ، قبل از شیوع ویروس کرونا ، در گزارش عملیاتی آمده است که ما از شورای کاراته گیلان فراتر رفته ایم ، که در برنامه های میان مدت خود داشتیم. ما آن را گرفتیم

DSC_2440:

وی گفت: وی از تلاش های شوراهای شهر تقدیر کرد. “این برای من مناسب است که از تلاش همکارانم در شوراهای شهر و اداره منطقه ای قدردانی کنم که منجر به اجرای صحیح این برنامه ها شد.”

صوفی ادامه داد. دوره های مربیگری کشوری کلاس دوم و سوم در بخش تئوریک به پایان می رسد و نمرات آماده شده است تا در اختیار شرکت کنندگان عزیز قرار گیرد. وی شهریه این دوره را که به صورت تئوری تمام شد ، پرداخت کرد. ما می خواهیم از رهبران این کلاس و همه عزیزانی که با شورای کاراته گیلان همکاری داشته اند تشکر کنیم و به فدراسیون نامه داده ایم که دوره های مربیگری عملی را برگزار کند که مجدداً به خواست خدا انجام می شود.

DSC_2433:

وی با بیان اینکه سیاست شورای کاراته استان گیلان در حال حاضر مبتنی بر نوسازی است ، افزود: “پس از برگزاری دوره های مربیگری عملی ، حداکثر یک ماه به آنها گواهینامه های شرکت کنندگان در دوره داده می شود.” قوانین کاراته به تأخیر نمی افتد ، قوانینی برای کلاس های رنگ در هیئت کاراته وجود دارد و ورزشکاران می توانند پس از اقدام و تحویل پول به هزینه شورای کاراته ، آن تصمیم را به موقع بگیرند. بر خلاف گفته های فدراسیون کاراته ، نباید از ورزشکاران اداره منطقه و کمیسیون های شهری پول گرفته شود و کلیه مبالغ مالی باید به شورای کاراته گیلان اعتبار داده شود.

صوفی با بیان اینکه تابلوهای کاراته این شهر یک سلاح قدرتمند شورای استان است ، افزود: “سیاست شورای منطقه باید توسط شوراهای شهر تعریف و اجرا شود. ما باید یک نقشه راه در کاراته منطقه داشته باشیم و بر اساس آن پایه گذاری شود. ” بیایید حرکت کنیم

او اشاره کرد. فهرست اعضای شورای کاراته گیلان در سال 1998 توسط فدراسیون ارسال شد و شامل مواردی همچون مسابقات اردو ، اعزام ، داوری ، تمرین ، تیم های ملی بانوان و آقایان در لیگ های ملی ، میزبانی مسابقات ملی سبک و غیر سبک و … استان گیلان شورای کاراته فعال بوده است. در حال حاضر یکی از چهار سهمیه المپیک متعلق به گیلان است که متعلق به خانم سارا بهمنیار است. فقط در 32 استان تهران بازیکنان المپیک در قزوین و گیلان حضور دارند و داشتن یک بازیکن المپیک باعث افتخار است.

DSC_2420:

صوفی با اشاره به ساماندهی ساختار اداری و مالی شورای کاراته گیلان ، گفت: “ساختار اداری و مالی شورای کاراته منطقه ای طبق مقررات و آئین نامه های کارکنان وزارت ورزش و جوانان تنظیم و یکپارچه شده است و شفافیت مالی این شورا بدیهی است.” بیایید انتظار داشته باشیم که هیئت های کاراته شهرستان در هیئت های خود ساختار اداری و مالی خاصی ایجاد کنند.

وی گفت: باید پویایی کاراته در منطقه حفظ شود. امتیاز و امتیاز دهی در مسابقات مجازی کاتا نشان داد که پویایی خود را در این زمینه حفظ می کنند.

DSC_2399:

در ادامه این جلسه ، شاهرخ حسین زاده ، رئیس کمیته ارزیابی و ارزیابی شورای کاراته گیلان ، در مورد برنامه های استراتژیک ارائه شده توسط هیئت مدیره از ابتدای انتخاب خود به عنوان مدیر و درصد اجرای آن برنامه ها صحبت کرد. تاکنون حدود ده مورد کاملاً در برنامه پیشنهادی اجرا شده است. مهمترین این برنامه ها توسعه و گسترش کاراته در گیلان بود. برای این منظور تصمیم گرفتیم منطقه را به هفت منطقه تقسیم کنیم و این مسابقات براساس آن مناطق برگزار می شود و در شهرها میزبانی می شود. تیم های منتخب پس از مسابقات انتخاباتی در منطقه آموزش دیده اند و هم اکنون در بحث “کرونا” سکوت اختیار می کنند.

وی با اشاره به نوسازی ماشین آلات در بخش کاراته گیلان گفت: “برای استفاده از تجهیزات مدرن برای داوری دقیق تر ، شورای کاراته گیلان لوازم جانبی مانند قرص برای داوران کاتا خریداری کرده است که می توان در مسابقات استفاده کرد.” بودن.

حسین زاده ادامه داد. شورای کاراته استان گیلان از نظر سیستم اداری به روز شده است و کلیه مراجعین این شورا می توانند این تغییرات را مشاهده کنند.

او اضافه کرد. وب سایت شورای کاراته گیلان تدوین شده است و به زودی ارائه می شود و یک سیستم مالی جامع به دست آمده است که فعالیت های مالی این هیئت را شفاف می کند.

وی توسعه آموزش ، تحقیق و پژوهش را از دیگر مشکلات برنامه های توسعه یافته عنوان کرد و افزود: وی ادامه داد: در همین رابطه کلاس ارتقاء داوران با حضور کمیته داوری فدراسیون ، دوره های مربیگری کلاس دوم و سوم و کلاس آموزش داوری آقایان برگزار شد. و زنان … از جمله برنامه های آموزشی.

رئیس کمیته ارزیابی و ارزیابی شورای کاراته استان گیلان با بیان اینکه بخشنامه برگزاری لیگ پویا گیلان تهیه شده است ، خاطرنشان کرد: این مسابقه از تاریخ 6 ژوئیه تعیین شده است و این رقابت توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.هدف این مسابقه تهیه کاراته برای شرکت در مسابقات کشوری و دستیابی به نتایج بهتری در آن مسابقات است.

DSC_2445:

در ادامه این جلسه ، رئیس کمیسیون انضباطی شورای کاراته گیلان سعید داوودی اظهار داشت. هدف کمیسیون انضباطی اعمال کلیه ضوابط و مقررات مدیریت کاراته است و در صورت تخلف از طرف کاراته خانواده ، هر اتفاقی برای داور می افتد ، تأثیر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه در حوزه آسیب شناسی باید اقدامات احتیاطی لازم را در هیئت ها انجام داد ، افزود: “اگر هر بخشی از هیأت به شما لطمه می زند ، عزیزان ، ما را به ما اطلاع دهید تا بتوانیم تلاش کنیم تا علت و منشا آن را دریابیم.” و در آینده از این آسیب جلوگیری می شود و اگر این موارد برطرف نشود ، در کمیته انضباطی شورا مورد بحث قرار می گیرد.

او اضافه کرد. “قوانین انضباطی هفته آینده به روسای هیئت ها واگذار می شود و به آنها پیشنهاد می شود که این وظایف را به درستی انجام دهند.”

رئیس کمیسیون انضباطی شورای کاراته گیلان با اشاره به لزوم وحدت و انسجام در شوراهای شهر ، گفت: وی ادامه داد: شورای کاراته شهرستان باید سازگارتر و دلسوزتر باشد و روسای کمیسیون های منطقه ای شورا با روسای این شورا باشند. زمینه های انضباطی به شما کمک می کند.

DSC_2441:

وی همچنین از اشرف قذافی ، نایب رئیس شورای کاراته گیلان ، بخاطر تلاش های خود در جهت بهبود صنعت قدردانی کرد. “در چند ماه گذشته ، این شورا بسیار خوب عمل کرده است ، و ما امیدواریم که پس از بحران کره ، برنامه های رمزگذاری شده را اجرا کنیم.” و از سرگیری مسابقات ورزشی می توانید وضعیت کاراته گیلان را بیش از گذشته بهبود بخشید.

لازم به ذکر است که در این جلسه برخی از روسا و معاونان هیئت های شهرستان نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

DSC_2424:

DSC_2423:

DSC_2456:

DSC_2455:

DSC_2462: