استان ها

عقب ماندگی بهداشتی و درمانی استان قزوین ناشی از کمبود اعتبارات است/ نامدار مدیری اخلاق مدار بود

به گزارش خبرگزاری «سرگرمی برای همه» قزوین. روز شنبه فرزانه معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آیت الله عابدینی مدیرکل محترم حراست و روح الله عباسپور نماینده ولی فقیه قزوین در نماز جمعه حضور یافتند. لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی شورای اسلامی شهر، دادستان محمد قاسمی، معاون اقتصادی استاندار جوبادی، فرماندهان نظامی- انتظامی، پزشکان و پرستاران.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تقدیر از خدمات دو ساله پیمان نامدار رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین، عبدالله دیدبان را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی کرد.

13:

لطف الله سیاهکلی در این مراسم اعلام کرد. وی ادامه داد: ارزیابی مدیران موفق یک وظیفه اخلاقی است، بی شک دکتر نامدار یکی از مسئولانی است که در بدترین شرایط ویروس کرونا عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته خدماتی را با برجستگی ارائه دهد. ویژگی ها تأثیر ماندگاری ایجاد می کند.

صباحکل گفت. وی ادامه داد: اخلاق مداری، روحیه پولی، خندان، لبخند همیشگی و برخورد صحیح با مردم و صبر، پشتکار و پیگیری از دیگر ویژگی های دکتر نامدار بود که توجه سایر مدیران را به این موارد توصیه می کنیم.

نماینده قزوین و البرز و آبیک در شورای اسلامی خبر داد. رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی طی 5 ماه گذشته کارهای خوبی را آغاز کرده است که افتتاح آن می تواند دستاوردهای خوبی برای مردم داشته باشد.

او اضافه کرد. وی افزود: در روزهای اول شیوع ویروس کرونا نمی‌دانستیم چگونه با این ویروس مقابله کنیم، اما رئیس دانشگاه با کمک کادر پزشکی و پرستاری تمام تلاش خود را کرد و فداکاری کرد. جان او با اخلاص، جان بیماران را نجات داد.» و تاکید داریم که از تجربیات، تجربه و توانایی دکتر نامدار در وزارت بهداشت استفاده شود.

سیاهکلی اعلام کرد. دانشگاه علوم پزشکی قزوین انباشت های چند دهه ای دارد که ناشی از مدیریت نیست، اما انباشت های زیاد ما در حوزه بهداشت و درمان به دلیل مشکلات اعتباری است، اینکه در ردیف 29 قرار گرفتیم، چالش جدی است.

وی گفت: امروز حتی از مناطق همجوار هم از نظر سرانه تخت، موسسات درمانی عقب هستیم، آمادگی داریم در مجلس برای کاهش مشکلات کمک های لازم را انجام دهیم.

image_2021_11_13-15_56_37_499_Apq:

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد. ما از وزیر بهداشت انتظار داریم که عقب ماندگی امکانات پزشکی ما را با تامین منابع و تجهیزات پزشکی لازم برای بهبود وضعیت سلامت کشور جبران کند.

اشاره کرد. وی ادامه داد: مردم قزوین مستحق مراقبت های بهداشتی بهتری هستند، امیدواریم رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کشور بتواند با تفکر جدید و انگیزه بالا این مسئولیت را فراتر از توان خود انجام دهد. نیروهای وظیفه شناس و نخبگان. درست استفاده کنید>

سیاهکلی یادآور شد. اگر خطی بودن و سلیقه ای کارساز نباشد مشکلات را سریعتر می توان حل کرد و خدمت به مردم را تسریع کرد.

image_2021_11_13-15_56_37_85_Od9:

پیمان نامدار تکدیر و عبدالله دیدبان پس از دو سال خدمت به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شد.