اجتماعی

گلایه نماینده مجلس ازحواشی مربوط به یک انتصاب/خارج کردن جوان انقلابی از مدار خدمت پسندیده نیست

سرگرمی برای همه/ گلستان دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در فضای مجازی گلایه کرد. چرا باید به نیروی جوان انقلابی تهمت بزنیم؟

رمضانعلی سنگدوین عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت. مقامی که در ایام کرونا کارهای مختلفی انجام دادند و انجام دادند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه این سمت دائمی نیست، افزود: وی ادامه داد: در دوران رهبری باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهیم، در روزهای اخیر شاهد بی مهری هایی در رابطه با انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان بوده ایم که: درست نیست. در حالی که از مردم، همان دانشگاه و استان گلستان است، همه باید به او کمک کنند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد. چرا باید به نیروی جوان و انقلابی تهمت بزنیم و بخواهیم آن را از خدمت خارج کنیم؟ همه ما باید به دکتر گل فیروزی کمک کنیم تا بتواند به خوبی مدیریت کند، همانطور که رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان این کار را انجام داد و باید افرادی مانند دانشگاه گلستان فیروزی را تربیت کند تا خدمات خوبی به کشور ارائه کنند.

وی با اشاره به عقب ماندگی دولت در حوزه بهداشت و درمان افزود. «ما اعضای شورای اسلامی شهر گلستان آمادگی کامل برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی را داریم چرا که اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده است. «گلستان توسعه چندانی را تجربه نکرده است، این هدایت مردم در زمینه اشتغال است که با رفع این مشکل مشکلات مربوط به اقتصاد و حوزه زندگی حل می شود.

باید بگویم؛ طی روزهای گذشته ابهامات پیرامون انتصاب سعید گل فیروزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در فرآیند انتصاب اعضای هیات علمی، تاثیر زیادی بر فضای مجازی گذاشته است.

انتهای پیام: