استان ها

مسئول جدید کانون بسیج ورزشکاران قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری «سرگرمی برای همه» قزوین. مراسم معارفه مسئول کانون بسیج ورزشکاران استان قزوین در حضور امام حسن مجتبی (ع) نماینده ولی فقیه قزوین با حضور حجت الاسلام حسن شجاع مهری، سرهنگ محمدرضا لشگر رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مدیر ورزش و جوانان قزوین سید محسن جواهرین مدیر مسئول یکی از یکی از :::: یکی یکی:::::::::::::::

حجت الاسلام حسن شجاع آنلاین مسئول معرفی مقام معظم رهبری در سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در گسترش دلاوری و روحیه جوانمردی در میادین ورزشی، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های موجود در عرصه های مختلف ورزشی، ورزشکاران و ورزشکاران در این عرصه نقش بسزایی دارند. فداکاری، ایثار. دستگیری معلولان همان روحیه قهرمانی است که در بسیج ورزشکاران مشاهده می شود.

وی انگیزه معنوی را یکی از عوامل موفقیت قهرمانان در عرصه بین المللی دانست و افزود: ما نباید اجازه دهیم ارزش ها و انگیزه های دنیوی ریشه دوانده و در ورزش گسترش یابد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قزوین سرهنگ محمدرضا لشگری نیز در این مراسم به نمونه های جوانان ورزشکار و قهرمان اشاره کرد. شخصیت آنها می تواند بر جوانان تأثیر بگذارد.

وی با تقدیر از رئیس سابق انجمن ورزشکاران استان قزوین ابراز امیدواری کرد که رئیس جدید اتحادیه از این فرصت برای خدمت رسانی مطلوب به مردم استفاده کند.

ساختمان 2:

رئیس ورزش و جوانان شهرستان قزوین سید محسن جواهری از آمادگی این اداره برای همراهی با برنامه های بسیج ورزشکاران خبر داد. »:

سهراب یوسفی فرد رئیس سابق کانون بسیج ورزشکاران استان قزوین نیز گزارشی از فعالیت های این مرکز در حوزه های اشتغال زایی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی ارائه کرد.

مهدی سلیمی رئیس جدید کانون بسیج ورزشکاران استان قزوین نیز گفت: «امیدوارم با استفاده از توانمندی های ورزشکاران و اجرای برنامه های مختلف این اعتماد پاسخ داده شود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از یوسفی فرد مدیر سابق، از قهرمانان کشتی، مهدی سلیمی به عنوان مسئول کانون بسیج ورزشکاران استان قزوین معرفی شد.