استان ها

مراسم‌ محرم در قزوین مانند سال گذشته برگزار می‌شود

سرگرمی برای همه / قزوین معاون ستاد تاج گل دولتی آزوین گفت: مراسم باید خارج از زمان برگزار شود زمان مراسم محدود به 2 ساعت است ، ما همچنین راهپیمایی یا پیاده روی نداریم.

منوچهر حبیبی در ستاد دولتی آزوین در برابر تاجگذاری ، که روز یکشنبه 1 اوت در سالن اجتماعات ایالت آزوین برگزار شد ، تصریح کرد: سال تصویب می شود مراسم باید در خارج انجام شود ، زمان زمان مراسم باید به 2 ساعت محدود شود. ما راه نمی رویم و راه نمی رویم ، استفاده از زنجیر و متر نیز باید محدود باشد. استفاده از ماسک و مشاهده اجتماعی نیز بر فاصله تأکید دارد.

او گفت. برای برگزاری مراسم در آنها

آخرین معاون ستاد کارکنان کرونا در آزوین گفت. “سال گذشته برخی مغایرت ها وجود داشت ، از هیئت ها صورت حساب ، اسناد و غیره درخواست شد. آن را در دستور کار قرار دهید.

وی تأکید کرد.

حبیبی ذکر کرد. فرهنگ برای ایجاد یادآوری زبان ، گروه هایی که فرماندهان بهداشت نامیده می شوند باید با همکاری بسیج ، آموزش و پرورش ، هلال احمر در شهر و همچنین در مکان های شلوغ هشدار داده شوند.

او یادآور شد.

این مقام مسئول گفت. “به مناسبت روز روزنامه نگار ، در شرایطی که ما در وضعیت سخت و کرونری قرار داریم ، سفر برای حفظ سلامت روزنامه نگاران باید محدود شود ، و بوروکراسی هایی که می خواهند روزنامه نگاران را ارزیابی کنند باید در برابر مردم پاسخگو باشند. روابط با دفاتر رسانه

تأخیر در تصویب ستاد مبارزه با کرونا به زندگی مردم آسیب رساند

هدایت الله جم آمالی پور ، در ادامه مراسم اعلام کرد. افزایش شیوع ویروس کرونا

او اضافه کرد: تاج را به راحتی پخش کنید مدیریت کنید ، امروز برخی ناهماهنگی ها را می بینیم که باید برای کاهش شیوع برطرف شود.

استاندار آزوین گفت: ویروس جوانان ما افراد مسن را واکسینه کردیم خوشحال بودیم ، اما متأسفانه این ویروس جوانان را هدف قرار داد. ما باید با ظرفیت و دانش موجود این پدیده را کنترل کنیم.

وی اشاره کرد. ضررهای مالی ، اما بی توجهی به این قطعنامه ها جان مردم را به خطر می اندازد.

دانشگاه آمالی پور اعلام کرد. وسایل همکاری مردم را فراهم کنیم تا بتوانیم وضعیت را کنترل کنیم و آن را به حالت عادی برگردانیم تا محیط دولتی به محیطی امن تر تبدیل شود.

انتهای پیام: