اجتماعی

مراسم معارفه مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت برگزار شد

دکتر محمد حسین نیکنام مدیرکل جدید همکاری های بین المللی وزارت بهداشت در این نشست با حضور دکتر پوروسینی مشاور وزیر بهداشت معرفی شد.

به گزارش سرگرمی برای همه و وبدا ، دکتر محمد حسین نیکنام در این مراسم گفت: “هر مسئولیتی ورودی و خروجی خود را دارد. از آن عرصه خارج شوید

وی با بیان اینکه دوستان و همکاران خوب ما را در انجام این وظیفه مهم همراهی می کنند ، افزود:

جهان کشورها را از طریق تعامل دیپلماتیک می شناسد

دکتر نیکنام گفت که جهان کشورها را از طریق تعاملات دیپلماتیک می شناسد. “از طریق این تعاملات ، دیپلماسی عمومی از جمله علم ، بهداشت ، دیپلماسی هنری و غیره امکان پذیر است.

او ادامه داد. امیدوارم در این زمینه مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهیم ، تمام تلاش خود را برای پیاده سازی نظام قوی جمهوری اسلامی انجام خواهیم داد. ” ما یک کشور منحصر به فرد داریم ؛ باید نقاط قوت خود را به جهان نشان دهیم ؛ جهان باید با فرهنگ غنی ، هنر ، علم ، تاریخ ، توانایی ها و استعدادهای ایران آشنا باشد. ما همه چیز را در این منطقه داریم و همه پتانسیل در ایران جمع آوری شده است ، البته این تعاریف به معنای برتری نیست ، اما این یک واقعیت است و دیگران سعی می کنند این واقعیت را نادیده بگیرند ، و ما باید ثابت کنیم که با تلاش آنها این کار را نمی کنند پوشش تاریخ ، علم ، فرهنگ و هنر ایرانیان غنی ایرانیان.

نیت خدمت به مردم باید خوب باشد

مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: خداوند متعال همیشه در کنار کسانی است که تلاش می کنند و راه را برای آنها باز می کنند.

دکتر پورحسین ضمن عرض خیر مقدم به روح پاک شهدا ، ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه صفر ، گفت: وزارت بهداشت ، همه ما یک خانواده هستیم. اما ما مدیون خود هستیم که از پرسنل زحمتکش به ویژه دکتر اسدی لری تشکر کنیم. مسئولیت های آنها در واحد بین المللی ، در مورد واردات واکسن ، نیز بسیار کار کرده است که قابل تقدیر است.

او اضافه کرد. “کار در وزارت بهداشت در شرایط عادی دشوار است ، اما در 20 ماه گذشته این یک تلاش مضاعف و خدمات محسوب می شود ، هیچ زبانی نمی تواند از شما تشکر کند.”

وی گفت: “درست است که ما در وضعیت تحریم هستیم ، اما در تهدیدها فرصت هایی وجود دارد که یکی از آنها شکوفایی روابط ما با کشورهای دوست و همسایه است و امیدواریم چنین شود.” رابطه روز به روز بهتر و بهتر می شود.

انتهای پیام: