بین الملل

بازنشستگی در این مقطع زمانی به صلاح والیبال ایران نیست

نباید بگذاریم والیبال آسیب ببیند

مربی والیبال کشورمان گفت: «والیبال یک بار در نظارت آسیب دید و رکورد داشت، نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی در والیبال تکرار شود.

جبار گوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی آنا از بازنشستگی داوران و مدیریت فدراسیون والیبال گفت. و مسابقات کسب سهمیه المپیک هم در آینده نزدیک برگزار می شود، تعیین سرمربی برای والیبال مضر است، این رشته می شود. داور نزدیک به یک سال از ریاستش باقی مانده است و فکر می کنم باید این مدت را رها کرد و بعد فدراسیون والیبال تصمیم گیری کرد.

**حرکت این اصطلاح برای والیبال خوب نیست

او گفت. علاوه بر اینکه داور در شورای فدراسیون جهانی جای دارد و این انتقال روی والیبال تاثیر می گذارد. چرا که زمان زیادی طول می کشد تا والیبال ایران دوباره در فدراسیون جهانی جا بیفتد و این رشته آسیب ببیند. به نظر من باید در این زمینه برنامه ریزی شود، اگر قرار است در زمینه بازنشستگی کار کنند باید به فکر ادامه کارش در فدراسیون باشند. این به نفع والیبال ایران است. بعد بعد از پایان دوره ریاستش برنامه ریزی می کنند یا خودش دوباره یا افراد جدیدتر با برنامه سر کار بیایند، حرکت با این مهلت در خور رئیس فدراسیون والیبال نیست.

**نباید اجازه دهیم والیبال آسیب ببیند

سرمربی والیبال ایران اعلام کرد. «در این مرحله شایسته نیست که فدراسیون را با سرپرست هدایت کنیم، والیبال ایران زمانی دچار این نظارت شد و دچار رکود و مشکلات خاص خود شد. به نظر من باید مدیریت شود و در شرایطی که جامعه ما نیاز به نشاط و نشاط دارد، والیبال یکی از این مشکلات والیبال است و نباید بگذاریم آسیب ببیند، باید با ظرافت این موضوع مدیریت شود. وزارت ورزش تکالیف قانونی برای بازنشستگی دارد و مسائلی از سوی فدراسیون جهانی وجود دارد که کار را سخت می کند.

انتهای پیام/