موفق باشی کاپیتان؛ این بود پاسخ ۶ سال زحمت وریا؟!

سرانجام چیزی که هواداران استقلال از آن می ترسیدند رخ داد و وریا غفوری پس از 6 فصل رسما از این تیم جدا شد. نکته عجیب بی احترامی باورنکردنی باشگاه «استقلال» به کاپیتان بود. واریا بارها از رفتار مدیران “استقلال” در یک ماه اخیر گلایه کرده و منتظر تماس آنها بوده است. اینکه دلیل جدایی غفوری چه بود سوال دیگری است اما باشگاه «استقلال» حتی در روند جدایی او هم رفتار درستی از خود نشان نداد.

در پایان فصل گذشته مارسلو کاپیتان رئال مادرید پس از سال ها با تصمیم باشگاه رفت و سران این تیم به پاس تمام زحمات او مراسم زیبایی را برای او برگزار کردند. آیا برای باشگاه استقلال که می داند چگونه مراسم سرمربی جدید را در هتلی مجلل در تهران برگزار کند، اعلام خروج واریا با یک نشست خبری سخت بود؟ آیا نمی توانستند واریا را دعوت کنند و بگویند ما این را نمی خواهیم و از شما تشکر می کنم که 6 سال در “استقلال” بودید؟ اینها سوالاتی است که مدیران باشگاه «استقلال» باید به آن پاسخ دهند. کسانی که مدت ها سکوت کرده اند و جواب انتقادها را نمی دهند باید جوابگوی میلیون ها هوادار «استقلال» که از رفتار آنها عصبانی هستند، باشند. او باید دلایل جدایی غفوری را با هواداران استقلال در میان بگذارد و کمترین وظیفه اش پاسخگویی است.

جدایی واریا فارغ از اینکه مربوط به مسائل فنی یا غیرفنی باشد، رفتار آجورلو و همکارانش در استقلال را توجیه نمی کند. حتی در یادداشت خداحافظی واریا فقط عبارت “موفق باشی کاپیتان” را نوشتند و حتی تشکر نکردند. همین یک ماه پیش رودی جستد پس از یک فصل حضور در استقلال رفت و تنها سه گل به ثمر رساند و باشگاه استقلال با متنی طولانی از او به خاطر گلزنی در دربی تشکر کرد. اتفاقا واریا هم در دربی گل زد و رکوردش خیلی درخشانتر از جستد بود.

از این پس به عارف غلامی و مهدی مهدی پور و دیگر بازیکنان استقلال حق بدهید با دیدن سرنوشت واریا و بی احترامی به او با اولین پیشنهاد نجومی چمدان های خود را ببندند و از استقلال بروند.

258 258