عمومی

مذاکره با گزینه خارجی مورد پذیرش وزارت ورزش نیست

با توجه به پایگاه داده شبکه اطلاعات ،

آقای. عبدالحمید احمدی افزود. وی ادامه داد: اصلی ترین چالش هایی که در فوتبال کشور شاهد آن هستیم مربوط به رفتار غیرحرفه ای مدیران ، مربیان و ورزشکاران است.
او گفت. “این رفتار ، چه در زمین و چه خارج از زمین ، اگرچه ما ادعا می کنیم که آنها در فوتبال حرفه ای هستند ، اما این رفتار حرفه ای نیست.
معاون وزیر فرهنگ و ورزش عمومی خاطرنشان کرد. “این رفتار غیرحرفه ای رفتار هواداران را تحت الشعاع قرار می دهد ، بنابراین مهم نیست که چقدر رفتار حرفه ای در فوتبال ما رواج دارد ، چالش ها به حداقل می رسد.”
در مورد اطلاعیه هایی که در فضای سایبر پخش می شود ، آقای احمدی افزود. وی ادامه داد: این اظهاراتی که در فضای مجازی می بینیم بر چالش های ورزش ما خصوصاً فوتبال می افزاید. “به عنوان مثال ، وقتی رسما اعلام می شود که هر دو باشگاه حق جذب مربیان و بازیکنان خارجی را ندارند ، هر اقدامی انجام می شود.” غیر حرفه ای باشید.
او که در ساعت 7 عصر میهمان اخبار ورزشی بود ، ادامه داد. “مذاکره با Stramaccioni توسط وزارت ورزش پذیرفته نیست ، این اقدام خلاف دستور این وزارتخانه است ، بنابراین باید در هر دو باشگاه آرام باشید ، هر اقدامی که باعث آرامش پرسپولیس ، استقلال شود.” نظر ما قابل قبول نیست.