اجتماعی

از رد پیشنهاد توسط ماجدی تا سکوت مشکوک وزارت ورزش/چرا آجورلو رفت تا فتح الله زاده برگردد؟

گزارشی از پشت صحنه تحولات مهم

برکناری یک شبه مصطفی آجورلو از هدایت باشگاه استقلال و انتخاب فتح الله زاده هواداران این تیم را شوکه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی فتح الله زاده امشب جایگزین مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شد. اگرچه وزارت ورزش و جوانان پیشینه ای در مورد برکناری آجورلو ارائه نکرد، اما شایعات دو هفته گذشته حکایت از اختلاف بین وزارت ورزش و مدیرعامل باشگاه استقلال و البته برخی از آنها داشت. مشکلاتی باعث ایجاد آشفتگی در صندلی مدیریت این باشگاه شده است.

هفته گذشته بود که شایعه حضور میرشاد مجدی در باشگاه استقلال به گوش می رسید اما او این پیشنهاد را رد کرد و از همان روز مشخص شد که دوران آزجورلو در استقلال به پایان رسیده است. از سوی دیگر حجت کریمی از اعضای هیات مدیره استقلالی ها صبح امروز صریحا با خبرگزاری آنا گفت و گو کرد.لینک مصاحبه) اختلاف خود را با مدیریت باشگاه نشان داد. در مراسم معرفی چندی پیش، ساپینتو آجورلو به کریمی که در مراسم حضور نداشت گفت. در استقلال هر مصاحبه ای که نکنیم، آقای کریمی جبران می کند.»

کریمی در مصاحبه امروز خود گفت. «در این مدت بیشتر صحبت کرده ام و در مورد مسائل و مشکلات صحبت کرده ام اما متأسفانه جز من ندیدم که هیچ یک از اعضای هیئت مدیره نظری بدهند. بگو نرم و خوب است… دوست دارم مردم پشت آن حرف بزنند.(کریم یعنی افرادی که در استقلال طرفدار آزورلو هستند)

برکناری مصطفی آجورلو عصر امروز در حالی صورت گرفت که اخباری مبنی بر مشکلات مالی باشگاه و عدم شفافیت در امور مالی باشگاه منتشر شد. و این موضوع در تصمیم وزارت ورزش و جوانان نیز تاثیر داشت.

با این شرایط، علی فتح الله زاده برای پنجمین بار هدایت باشگاه «استقلال» را برعهده گرفت. در سال 1377 به عضویت هیئت مدیره و سپس سرپرست باشگاه «استقلال» درآمد اما حدود 14 روز بعد استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرد. حالا فتح الله زاده برای پنجمین بار هدایت باشگاه «استقلال» را بر عهده گرفته و از سوم مهرماه به عنوان مدیرعامل جدید فعالیت خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/