حوادث

ماموریت پلیس مصداق عینی امر به معروف و نهی از منکر است

رئیس پلیس پیشگیری “ناجا” با بیان اینکه ماموریت پلیس نمونه عینی استفاده از امر به معروف و نهی از منکر است. “پلیس کاری جز ارتقاء خیر و نبرد با ناهنجاری ها ندارد. افسران پلیس باید در پاکیزگی و پاکیزگی نقش آفرینی کنند.”

به گزارش سرگرمی برای همه و وب سایت خبری پلیس ، سردار مهدی معصوم بیگی در جلسه کارگروه منع کالاها و منع شرارت توسط پلیس پیشگیری ناتو اظهار داشت. امر به معروف و نهی از منکر از جمله مسئولیت های الهی است که باید تلاش کرد. داشتن جامعه.

وی گفت: فلسفه وجود نیروی پلیس در جامعه را “موعظه امر به معروف و نهی از منکر” توصیف کرده است. این اعتبار مستلزم آن است که پرسنل پلیس پیشگام در احترام به موازین اسلامی و اجرای مرزهای الهی در سازمان و جامعه باشند.

رئیس پلیس پیشگیری NSS اضافه کرد: با اشاره به اینکه اقدامات پلیس یک نمونه عینی ، استفاده از امر به معروف و نهی از منکر است. “شرح وظایف پلیس در هر دو زمینه ارتقاء خیر و مقابله با ناهنجاری ها است. این همان منع امر به معروف و نهی از منکر است.”

در سردار معصوم ، بیگ ادامه داد. “پلیس نسبت به امر به معروف و نهی از منكر حساس است ، آنها امر به معروف و نهی از منكر را انجام می دهند ، انجام وظیفه آنها مهم است. پلیس پیشگیری به دلیل مضر بودن مأموریت های خود نسبت به این اصول حساس تر است.” این امر به این دلیل است که دستگاه های اجرای قانون به ویژه ایستگاه های پلیس و پاسگاه ها نیاز به مراقبت بیشتری دارند ، زیرا در نقطه تماس با مردم و شهروندان قرار دارند ، به گونه ای که کودتا های جدی و حساس به درستی انجام می شود.

یک مقام ارشد پلیس با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت علی (ع) در مورد لزوم نقش مثال زدگی فرماندهان برای کارمندان فرعی ، گفت: بنابراین ، فرماندهان ، به عنوان مأمورین اجرایی ، باید با اقدام بیشتر و توجه به مسائل مذهبی ، برای سایر کارمندان الگویی شوند.

او اضافه کرد. “اگر فراتر از زبان و با ایمان محکم دستورات شرعی را رعایت کنیم ، در انجام این وظیفه و افزایش کارآیی آن نقش ایفا خواهیم کرد.”

رئیس پلیس پیشگیری ناتو گفت: از جمله پیش شرط ها و مقدمات اسلام ، مجازات امر به معروف و نهی از منکر در صدر وظایف شرعی است و خاطرنشان کرد: انجام دستور امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است. درست و مؤثر آن را انجام دهید.

در سردار معصوم ، بیگ توجه به عزت انسانی را هنگام انجام این وظیفه ضروری دانست و افزود: “زمینه پیشرفت خیر زمینه ترغیب و همراهی است ، در حالی که در این تعهد شرعی نیکی مطلق وجود دارد.”

وی تصریح کرد: مأموران پلیس باید در پاکیزگی و پاکیزگی الگوهایی باشند. “داشتن پرسنل مناسب در بدنه سازمان نه تنها منجر به رشد و تعالی پلیس در طول انقلاب خواهد شد ، بلکه باعث تشویق بیشتر مردم و افزایش سرمایه اجتماعی پلیس خواهد شد.” بود

انتهای پیام