بین الملل

قیس خزعلی: آزادسازی عراق از اشغالگری آمریکا گام آزادسازی قدس است

دبیرکل عصائب اهل الحق تأکید کرد که گروه های مقاومت اسلامی در عراق تعداد زیادی تجهیزات و پرسنل ویژه برای هدف قرار دادن حضور آمریکا در هر نقطه از عراق دارند. او افزود. “آزادسازی عراق یکی از جذاب ترین اقدامات برای آزادسازی قدس از اشغال صهیونیست ها است.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از سایت “المنار” ، دبیرکل عصائب اهل الحق قیس خزعلی در کنفرانس “خمیر متحد” به مناسبت “روز قدس” تأکید کرد. “علیرغم تلاشهای آمریکا برای ارائه پشتیبانی نظامی و اقتصادی نامحدود از رژیم صهیونیستی ، لابی ها ، سازمانهای مخفی و غیردولتی ، علی رغم تمام تلاش ها برای تضعیف ملتها و کشورهای اسلامی ، برای درگیر کردن آنها در مشکلات داخلی ، درگیری ها ، موشکهای داخلی ، محاصره ها و جنگها و در جنگها تجاوزات خارجی ، علی رغم همه خیانت های حاکمان عرب ، برنامه آشتی ، طرح تحقیر ، من می گویم که محور مقاومت با دولت ها ، ملت ها ، گروه ها شاهد تغییر روند پیشرفت و اجرای آن است. پیروزی پشت پیروزی در همه زمینه ها و جبهه ها.

خزعلی با تمجید از مقاومت ایران در برابر تحریم های آمریکا گفت: “واشنگتن به تدریج سیاست خارجی و تحریم های خود علیه ایران را کاهش می دهد. ما از ثبات یمن در برابر ائتلاف سعودی قدردانی می کنیم ، آل سعود و شاهزاده اش نتوانستند راه حلی برای بحران یمن پیدا کنند.” او کسی است که پیشنهادهایی را ارائه می دهد ، او قادر به دفاع از نفت ، پایه های آن ، حتی کاخ هایش نیست.

دبیرکل عصائب اهل الحق افزود: موشکها به طرف آنها شلیک کردند.

او افزود. “تصمیم برای عقب نشینی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) نیروهای آمریكایی را مجبور به ترك این كشور كرده است ، به ویژه كه آنها به صراحت گفته اند كه آنها قصد عقب نشینی و مجبور كردن نیروهای آمریكایی را به عقب نشینی ندارند. «

خزعلی تاکید کرد. “گروه های مقاومت اسلامی به اندازه کافی نیروهای ویژه ، سلاح در اختیار دارند که می توانند آمریکایی ها را در هر کجا که باشند هدف قرار دهند ، به طوری که هیچ سرباز آمریکایی در عراق در امنیت نیست ، زیرا سلاح های مقاومت به سمت آنها است.”

دبیرکل اصب اهل حق درباره روز قدس گفت: “در این سالگرد آزادسازی عراق ، در سالگرد آزادسازی قدس ، آزادی قدس به اشغال آمریکا نزدیکتر خواهد بود ؛ آزادی آن قطعی است.” این وعده ما به همه مردم آزاده جهان ، فلسطینیان است ، بنابراین آزادی عراق یک گام واقعی برای آزادی قدس از اشغال رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام: