بین الملل

آمریکا رسانه‌های محور مقاومت را توقیف کرد

این روزها ، عراق به ویژه در معرض جنگ سازمان یافته رسانه ای LM است ، که می خواهد اختلافات فرقه ای ، ناآرامی های داخلی را افزایش دهد و صدای مقاومت را خاموش کند.

پیش از این ، شبکه های اجتماعی وابسته به ایالات متحده ، به ویژه فیس بوک ، صدای اعتدال و مقاومت در برابر ادعاهایی که با استانداردهای آمریکا مغایرت دارد را قطع کردند ، اعتراض عراقی ها را برانگیخت.

وزارت دادگستری ایالات متحده ، با برداشتن گام هدفمندتر از پایان سال گذشته ، در مارس 2021 ، قصد داشت صفحات گروه های مقاومت مانند جنبش اسلامی حزب الله و النجبا را ببندد و همچنین اخبار نزدیک به سایت های نزدیک به مقاومت را ببندد. مانند الاتاجه. برای جلوگیری از مقاومت اسلامی در عراق ، خبرگزاری آل معلومه شبکه مقاومت رسانه ای د را راه اندازی کرد.

این اقدامات ایالات متحده در مبارزه با آزادی بیان در عراق همزمان با تحریم منتقدان واشنگتن ، مردان مقاومت و مقامات دولت عراق مانند فالح الفیاد ، رئیس الحشد الشعبی ، قیس الخزعلی ، عصائب اهل الهه ihad دبیرکل الحق ، دبیرکل النجبا Ak اکرم الکعبی ، هادی العامیر ، رئیس گروه سیاسی – پارلمانی الفتح و ده ها شخصیت دیگر.

ناظران متذکر می شوند که بسیاری از جریان های سیاسی عراق نیز برای از دست ندادن هواداران خارجی در آستانه انتخابات عراق ، از ورود خودداری کرده اند.

در مقابل ، گروه های اجتماعی فعالان اجتماعی طرفدار مقاومت به روش های مختلف سعی در افزایش حضور خود در شبکه های اجتماعی داشته اند تا آگاهی عمومی را در نتیجه این حمله بی سابقه رسانه ای افزایش دهند.

311311