عمومی

بن‌بست آمریکا در برابر محور مقاومت

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،

سیدرضا صدرالحسینی ، کارشناس غرب آسیا ، در یک برنامه عصرانه با اشاره به تحولات غرب آسیا در سال 1999 و چشم انداز آینده گفت. 99 را می توان اوج امسال دانست.

این کارشناس امور غرب آسیا با اشاره به اینکه مقاومت در سال 1999 به عنوان یک پدیده رو به رشد در قرون اخیر به بلوغ رسیده است ، افزود: مشکل مقاومت مستقیماً به افراد ارتباط ندارد ، گرچه افراد از م componentsلفه های تقویت آن هستند.

او گفت. “در سال 1990 ، در یمن ، تحول در استراتژی دفاعی تهاجمی کاملاً واضح است. این استراتژی توانست مزایای بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشد ، که هنوز هم نسبت به سایر تحولات سایر قسمت ها ادامه دارد.

فروپاشی سیستم داخلی آمریکا مهمترین تحول در سال 1999 بود

حسین اکبری ، کارشناس غرب آسیا ، گفت که فروپاشی سیستم داخلی ایالات متحده به عنوان یک سیستم سلطه مبتنی بر قدرت ، مهمترین تحول از سال 1999 است.

او ادامه داد. “البته ، شرایط و حوادث در ایالات متحده تأثیر زیادی بر سیاست ایالات متحده در منطقه دارد.” اگرچه سیاست آمریکا تغییر نخواهد کرد ، اما مطمئناً آنها در همان جهت حرکت خواهند کرد ، اما بایدن برای بازسازی سال آینده باید هزینه های زیادی بپردازد تا بتواند انحرافات ترامپ را دوباره بسازد.

این کارشناس غرب آسیا گفت: “من فکر می کنم مهمترین چیز این است که بایدن باید مشکل یمن را حل کند ، کار نیمه تمام طالبان را در افغانستان متحد کند ، کاری که آنها در لبنان ، عراق و سوریه انجام دادند.

گسترش معادله ترمز قدرتمندترین روش برای محاسبه برق در جنوب غربی آسیا است

حسین راویران ، کارشناس غرب آسیا می گوید که گسترش معادله مهار در محور آمریکایی-صهیونیستی و به عبارت دیگر ، محور عبری-عربی ، که بر اساس توازن تروریسم است ، اکنون یکی از مهمترین معیارها است. در محاسبه مقاومت محور مقاومت در جنوب غربی آسیا.

او اضافه کرد. “خاورمیانه به مکانی برای حمله به غرب تبدیل شده است ، اما اقدامات پیشگیرانه ای که ایران علیه ایالات متحده آغاز کرده است به دلیل نیروی تلافی جویانه ایران نتوانسته کاری انجام دهد. در لبنان ، موضوع کاملاً به پایان رسیده است. علیه حزب الله.

این کارشناس غرب آسیا گفت: کشورهایی که با رژیم صهیونیستی عادی شده اند در آینده با بحران داخلی روبرو خواهند شد.