استان ها

قتل مرموز ۵ عضو یک خانواده در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه همدان؛ پس از پیدا شدن اجساد دو نفر از اعضای خانواده (پدر و دختر) در نزدیکی مزرعه ای در شهر تویسرکان و پس از ناپدید شدن سه نفر دیگر از اعضای خانواده ، تلاش شد تا از میزان حادثه مطلع شود و مفقود شدگان کشف شود. اجساد 5 نفر از این خانواده پیدا شد.

سرهنگ رضا آری معاون پلیس منطقه با اشاره به کشف شب گذشته اجساد دو نفر از اعضای خانواده تویسرکان گفت:

شب گذشته ، پس از پیدا شدن اجساد دو نفر از اعضای خانواده (پدر و دختر) در نزدیکی مزرعه ای در شهر تویسرکان ، پس از ناپدید شدن سه نفر دیگر از خانواده ، تلاش شد تا از میزان حادثه مطلع شود و مفقود شدگان کشف شود. جسدی دیگر ، اجسادی که از اعضای خانواده پیدا شده است ، به 5 نفر رسیده است.

صبح امروز ، پلیس تویسرکان اجساد سه نفر دیگر از اعضای خانواده از جمله یک مادر و دو پسر را در نزدیکی انبار پیدا کرد.

جانشین رئیس پلیس استان همدان در توضیح چگونگی پیدا شدن اجساد و نحوه گزارش آنها از این حادثه گفت: وی افزود: “مردی به مزرعه پسر عموی خود می رود تا در آنجا رد خون پیدا كند ، بلافاصله عدم حضور نزدیكان وی در محل به مرکز پلیس فوریت های 110 اعلام می شود.” او انجام می دهد

با اطلاع از این موضوع ، عوامل پلیس آقا بلافاصله جسد دختری را در 100 متری مزرعه برای انجام تحقیقات کامل پیدا کردند ، بنابراین تحقیقات دقیق در مورد علت حادثه در دستور کار پلیس قرار گرفت. طول می کشد

در ادامه تحقیقات ، پلیس آگاهی شهرستان جسد یک مرد (پدر دختر) را در محل پیدا کرد و امروز با کشف سه جسد دیگر ، اجساد 5 نفر از این خانواده پیدا شد.

سرهنگ Are Are با اشاره به تلاش های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف گوشه های پنهان این حادثه ، جزئیات تا پایان پرونده توجیه می شود.

48: