استان ها

داستان مرموز روستایی که مردمش یک شبه غیب شدند

به گفته سرگرمی برای همه. یک شب زمستانی در نوامبر 1930 ، روستایی به نام آنجی کوین کانادا او یک اتفاق عجیب را تجربه کرد ، ناگهان بسیار وحشتناک بود ، هیچ فرد یا حیوان دیگری در این روستا دیده نشد.

این برچسب از آنجا که می دید بین 2000 تا 2500 نفر در این روستا زندگی می کنند ، مکرراً به این روستا می رفت. او با این اهالی روستا اوقات خوبی را سپری کرد ، همیشه از او به گرمی استقبال می کردند ، اما اکنون کسی را در آنجا نمی دید ، یا بهتر بگوییم ساکنان را نمی دید.

او در تمام خانه های روستا جستجو کرد ، اموال و مواد غذایی مردم را در خانه های آنها یافت. بدون ساکنان این روستا جالب است بدانید که او لباس اهالی روستا را نیز پیدا کرده است. حتی اسلحه هایشان به در آویزان بود. او قابلمه هایی را دید که در آن غذا تهیه شده و روی آتش سرد گذاشته بود.

به عبارت دیگر آنها تا آخرین لحظه به زندگی عادی خود ادامه دادند و قصد رفتن به جایی را نداشتند. حتی اسكیموها در بیرون درهای آنها بودند ، اما هیچ اثری از آنها بر روی برف نبود تا چیزی به آنها نشان دهد.

دهکده عجیب

“لیبل” از این موضوع بسیار شوکه شد ، به سریعترین تلگرام رسید ، به پلیس کانادا پیامی فرستاد ، به آنجا بازگشت ، با احتیاط فراوان از کل روستا بازدید کرد. آنچه آنها فهمیدند وحشتناک بود. حتی تمام قبرهای قبرستان روستا خالی بود. هفت سگ پیدا شدند که در فاصله کمی از روستا ایستاده بودند مرگ: آنها در برف دفن شدند.

ساکنان روستاهای مجاور گزارش کردند که در شب چراغی آبی مشاهده کردند که به تدریج در تاریکی تاریک شد. بسیاری از محققان این موضوع را بررسی کرده و نتیجه گرفته اند که “eo Label” دو ماه پیش به این روستا آمده است ، اما هنوز هیچ اثری از ساکنان این روستا یافت نشده است.

“ناگهان احساس کردم مشکلی اشتباه است زیرا پلاک های نیمه وزن را دیدم. بعد فهمیدم که آنها مشغول آشپزی هستند و بعضی از آنها مشغول غذا خوردن هستند. جو خانه در گزارش خود نوشت: “تمام خانه.” زیرا هیچ اسکیمو بدون سلاح در آنجا زندگی نمی کرد. “بنابراین فهمیدم که اتفاق وحشتناکی رخ داده است ، آنها حتی اسلحه های خود را زمین گذاشته اند.”

البته برخی افشاگری ها می گوید که داستان ناپدید شدن مرموز درست نیست. آنها فکر می کنند که “eo Label” به تازگی وارد کشور شده است ، قبلاً هرگز به دهکده ای نرفته است ، تعداد ساکنان آن را نمی داند ، اما اگر چنین است ، واقعیت این است که غذا و لباس و سلاح های نیمه پخته شده در خانه این اسکیموها نمی توان نادیده گرفت بنابراین این سوال همیشه باقی می ماند که این افراد کجا رفتند ، چرا وسایل خود را با خود نبردند؟ این موضوع عجیب و غریب یکی از داستانهای کشف نشده است ، که با عنوان دهکده ای مرموز همراه است و مردم آن یک شبه ناپدید می شوند.